Optimum - Beszéljük csak meg...

A magyar társadalom kasztosítása

2018. december 24. - KMartin01


A saját magát lépten-nyomon hazafinak beállító Orbánt valójában egyáltalán nem érdekli Magyarország és a magyar nép sikere, jóléte vagy épp biztonsága, pusztán csak a saját korlátozások nélküli hatalmának a hosszú távon való biztosítására törekszik.

Azonban egyetlen diktatúrát sem lehet fenntartani valamilyen mértékű társadalmi támogatás nélkül, hisz a diktátorok sem önmagukban cselekszenek a hazájuk és a honfitársaik ellen, hanem az őket ideológiai alapon vagy épp anyagi ellentételezésért cserébe kiszolgálni hajlandó kollaboránsokon keresztül, így Orbán számára is kulcsfontosságú a magyar társadalom kasztosítása a pártállami diktatúrájának a hosszú távon való fenntarthatóságához. Ugyanis a kasztosított társadalmakban könnyen lehet az elkülönülő társadalmi rétegeket egymás ellen kijátszani és közben a diktatúra számára legfontosabb társadalmi réteget pedig minden szempontból helyzetbe hozni, a kisebbség támogatásával uralkodva a többségen (lásd Aszad és az alavita kisebbség uralkodása Szíriában).

Így az állampárt is a magyar társadalom kasztosítására törekszik a rendelet- és törvényalkotásain keresztül, egyes társadalmi rétegeket közvetlenül az állampárt helyi káderei alá rendelve (pl. közmunkások), másokat pedig ellehetetlenítve (pl. az alacsony keresetű tanárok, egészségügyi dolgozók), közben pedig egy jól körülhatárolható társadalmi réteg helyzetbe hozásával kiépítve az állampárt társadalmi bázisát is. Az anyagilag és előrejutási lehetőségekben is megbecsült társadalmi bázisnak a tagjait pedig az állampárt szavazóként is bármikor mozgósíthatja, vagy épp a honfitársaik elleni tevékenységre besúgóként is könnyen alkalmazhatja.

Ezért annak érdekében, hogy a magyarok jobban átláthassák az állampárt ténykedéseit a magyar társadalmi viszonyok eltorzítására, szerintem a független sajtónak egy olyan egységesen használható digitális indikátort kellene létrehoznia, amelyet az elektronikus formában megjelenő cikkek mellé lehetne odahelyezni. Ez a digitális indikátor a működési elvében gyakorlatilag egy lakmuszpapírra hasonlítana, csak itt a sav-bázis kimutatása helyett az állampárt cselekedeteinek a társadalmi rétegekre való hatását lehetne bemutatni, a jövedelmi szintek, pártreferenciák, lakóhelyek, iskolázottság és többek közt nemek alapján is. Az egységes digitális indikátornak a korábbi cikkek mellett is való visszamenőleges elhelyezésével és az eredményeknek egy nyílt adatbázisba való automatikus feltöltésével az átlagemberek is egyetlen szempillantás alatt átláthatnák, hogy az állampárt cselekedetei mennyire a magyar társadalom szándékos eltorzítására irányulnak, közben kialakítva egy a hataloméhes Orbánt támogatni hajlandó kedvezményezett társadalmi réteget is.

A bejegyzés trackback címe:

https://optimum.blog.hu/api/trackback/id/tr914512434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsekerno_007 2018.12.25. 11:18:34

Kasztosítás. Egy újabb szlogen. Gratulálok. Maximum két kaszt lehet: győztesek és vesztesek. Mindenki eldöntheti melyikhez csatlakozik...

Atiati 2018.12.25. 11:27:06

Alapvetően tèves elkèpzelès hogy azok lennènek a Fidesz fő bázisa akiknek a legjobban kedveznek az adórendszerrel. Furcsa mód pont az a legkiszolgáltatottabb vidèki/közmunkás rèteg szavazott a legnagyobb számba rájuk, akik papíron a legrosszabbul jártak. Kampány során is őket akarják meggyőzni.

rallus 2018.12.25. 11:34:19

"Megjelent a KSH A háztartások életszínvonala című kiadványa a 2017-es évről, amelyből kiderül, hogy nőtt a magyar lakosság reáljövedelme, nőtt a munkából megszerzett pénz aránya a juttatásokhoz és más transzferekhez képest, minden szegénységi mutató csökkent, fogyasztásra is több pénzünk maradt."

Orbánék alattomosan felszámolják a ballib vívmányok közül a szegénységet, pedig Ferencék ennek az általánossá válásáért tették a legtöbbet.
Na majd az indikátor vajon mit mutat ki?

pofán verjük a lipsiket oszt jonapot 2018.12.25. 11:34:20

Egyertertek a cikkel. Két kaszt alakult ki. A mocskos hazaáruló, Sorosbérenc, iszlamista karácsonyfagyújtogatok, pusztoljonazországhanemlehetünkhatalmon kasztja, és a nemzetioldal, a MAGYAROK kasztja, akik élvezik és érdekeltek az ország további fejlődésében.

pofán verjük a lipsiket oszt jonapot 2018.12.25. 11:35:14

Egyertertek a cikkel. Két kaszt alakult ki. A mocskos hazaáruló, Sorosbérenc, iszlamista karácsonyfagyújtogatok, pusztoljonazországhanemlehetünkhatalmon kasztja, és a nemzetioldal, a MAGYAROK kasztja, akik élvezik és érdekeltek az ország további fejlődésében.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2018.12.25. 11:43:25

A lényeg - a liberálisok ne kerülhessenek hatalomba.

gyászhuszár 2018.12.25. 11:47:29

Miniszterelnökkent senkit sem erdekel a haza sorsa. Egyet sem tudtok mondani. Nyilvan a tortenelem megszepiti/elferditi a multat. A csunya dolog a hazaarulas egy miniszterelnök reszerol. Beengedem a gazdag fizetos (talan potenciális terroristat?) letelepedesi kotvennyel es arulom az allampolgarsagot szavaztszerzes celjabol. Tovabba Pakssal a kovetkezo 100 evre alarendelem sajat hazamat ujbol testidegen orosz(szovjet?) jelenletnek..

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.12.25. 11:53:27

@nemecsekerno_007: @rallus: @pofán verjük a lipsiket oszt jonapot:

orbán gazdátokat csak az érdekli, hogy ti kétmnilliónyi bérretegésre betanított segghülye proli egységbe legyetek zárva neki.
Én meg jó nagyokat röhögök mindig azon, nhogy pon t a saját proli birkáit szivatja a legjobban.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.12.25. 11:59:25

@rallus:

Tényleg nagyot nőtt ám a magyarok reáljövedelme. Legalábbis azoknak, akik fogták magukat és leléptek Nyugatra!

Aki meg itt maradt Orbanisztán NER cselédjének, az meg büszkén mutoogathatja, hogy a magyaroknál már csak a bulgárok élnek nagyobb nyomortanyán.

Az EU-ban nálunk csak a bolgárok érzik magukat rosszabbul

A KSH friss, Magyarország 2016 című kiadványából az derül ki, hogy évek óta semmit sem változott, ahogy a magyarok a helyzetüket értékelik – írta meg a hvg.hu.

Az embereket arra kérték, hogy 10-es skálán pontozzák az elégedettségüket, és az átlagos adat 2013 óta nem változott: 6,1 pont. Ennél rosszabb eredményt az EU-ban csak Bulgária ért el.

A legelégedettebbek a fiatalok és a felsőfokú végzettségűek, és minél idősebb valaki, annál rosszabbul érzi magát. A megkérdezettek 15 százaléka csak ritkán vagy soha nem érzi magát boldognak – írja a lap.

Pedig a reálkeresetek 2010 óta 24 százalékkal nőttek. Csakhogy több mint 1,5 millióan élnek a legnagyobb nélkülözésben (ez az EU-ban a 4. legrosszabb adat), és még 1 millió embert fenyeget a szegénység. Főleg a vidékieket, a nagycsaládosokat és az egyedülálló szülőket veszélyezteti a lecsúszás.

joszip 2018.12.25. 12:29:01

@nemecsekerno_007: Bazmeg ez nem 10millió ember kötélhúzása csak pár tucat politikusé hogy a picsába lehet eldönteni, hogy a győztesekhez csatlakozom, szerinted bevesznek? Vagy te már valamiféle virtual reality világban élsz, ha a választott hősöd győz, úgy érzed te is nyertél?

anyadmajma 2018.12.25. 12:29:34

@nemecsekerno_007: mi van te hazaáruló bolsevik geci birka, annyit szoptad a román kamionosok faszát, hogy ásítási görcsbe maradt a pofád? te szardarab.

nemecsekerno_007 2018.12.25. 12:33:15

@joszip: A te életedet a politikusok befolyásolják vagy mi? Ez érdekes lehet...

nemecsekerno_007 2018.12.25. 12:35:16

@anyadmajma: Sz@r lehet ha ilyen nyomorult életed van, de ez nem a politikusokon múlik... Vagy ha így érzed akkor megérdemled... Arról nem a miniszterelnök tehet, hogy neked szúr a kaki...

joszip 2018.12.25. 12:35:17

@nemecsekerno_007: Szerepet cserélünk játékot játszunk? Egyelőre te beszélsz győzelemről, hacsak nem vagy politikus ennek semmi értelme.

nemecsekerno_007 2018.12.25. 12:36:07

@joszip: Akkor szenvedj tovább, a te életed....

joszip 2018.12.25. 12:38:18

@nemecsekerno_007: Jó hagyjuk. Azt hittem lesz itt valami magyarázat de csak a kétharmad egy jeles droidjával beszéltem. További jó harcot és legfőképpen GYŐZELMET :)

Magyarország Europa jövője. 2018.12.25. 12:50:19

@joszip: "hogy a picsába lehet eldönteni, hogy a győztesekhez csatlakozom, szerinted bevesznek?"

Ugy tudod eldonteni, hogy felhagysz az erzelmi alapu orbanfobiaddal. Felhagysz a valosag erzelmi alapu tagadasaval. Es megbekelsz a valosaggal, azzal a liberalisok szamara ELFOGADHATATLAN ES FELDOLGOZHATATLAN tennyel, hogy Orban Viktor es csapata SOSEM latott merteku gazdasagi es tarsadalmi fejlodest hozott az orszagnak az elmult 8.5 evben. Precedenst teremt es peldat mutat az egesz vilagnak.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.12.25. 12:51:58

@nemecsekerno_007:

Ne röhögtess már te vén komcsi, pont te mondodoh hogy nem függ az életed a politkustól miközben egész nap meg egész évben itt szopod az orbán farkát?
Látom, nálatok fideszes birkáknál bejgli helyett ez jut Karácsonyra is.

anyadmajma 2018.12.25. 12:55:12

@nemecsekerno_007: ja, igaz, benne van bibliádba, hogy boldog a lelki szegények. te meg egy lelki nyomorult vagy egyszámjegyű IQ-val:) te vagy a legboldogabb ember a földön, faszparaszt:)

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.12.25. 12:59:21

@Magyarország Europa jövője.: "Orban Viktor es csapata SOSEM latott merteku gazdasagi es tarsadalmi fejlodest hozott az orszagnak az elmult 8.5 evben"

Szia te NAP HÜLYÉJE! Látom a mák a b ejgliben teljesen lerohanta azt maradék 12-es IQ-dat is, legközelebb kisebb szeletet egyél, nehogy még nagyobb lázálmaid törjenek ki.

Abban igazad van te anyaszomorító illiberált troll, hogy a felcsúti diktátorod SOSEM latott merteku gazdasagi es tarsadalmi fejlodest hozott az orszagnak. Csak éppen lefele!

Már többet ér a román minimálbér, mint a magyar

A fogyasztói árakhoz képest megelőzte a magyarokét a román minimálbér – derül ki az Eurostat statisztikáiból. A nyugati minimálbéres munkások is a kelet-európai átlagbér többszörösét vihetik haza, Luxemburgban havi 620 ezer forintnak felel meg a bruttó minimálbér.

Már csak matematikailag magasabb a magyar minimálbér a románnál, a fogyasztói árakhoz képest már a román minimálbér ér többet – derül ki az Eurostat statisztikáiból. Az EU-n belül hatalmasak a bérkülönbségek, a nyugati minimálbéres munkások is a kelet-európai átlagbér többszörösét vihetik haza.

Az Európai Unióban az egyik legalacsonyabb minimálbért kapják a magyar munkavállalók az Eurostat múlt héten közzétett statisztikája szerint. Az uniós statisztikai intézet két mérőszámot tett közzé, az egyikben a minimálbér tényleges, euróban mért összegét hasonlítottá össze, a másikban pedig a minimálbér vásárlóerő-paritását mutatták be. Magyarország egyik tekintetben sem áll túl jól.

A minimálbérek tényleges összege

A tényleges összeget tekintve a posztkommunista régió legtöbb országa jobban áll nálunk. Magyarországon az ötödik legalacsonyabb a minimálbér összege, 444,7 euró. Csak Bulgária (260,7 euró), Litvánia (400 euró), Románia (407,9 euró) és Lettország (430 euró) van mögöttünk.

Valamivel jobb a helyzet, ha a vásárlóerő-paritást nézzük: Magyarország ebben a rangsorban alulról a nyolcadik, azaz a fogyasztói árakhoz viszonyítva többet és a magyar minimálbér, mint a szlovák, a horvát és a cseh. Ezen a ranglistán így is visszaestünk: tavalyhoz képest vásárlóerő-paritásban a román minimálbér megelőzte a magyart. Azaz hiába kapnak kézhez kevesebbet a románok, az ottani alacsonyabb árak miatt az ő legkisebb fizetésük többet ér, mint a magyar minimálbér.

A minimálbérek értéke az ország árszínvonalához viszonyítva

Az Eurostat adataiból jól látszik, mekkorák a különbségek Európában életszínvonal terén. A bruttó minimálbér Luxemburgban a legmagasabb, havi közel 620 ezer forintnak fele meg – ez a magyar minimálbér több mint négyszeresének felel meg, és közel hétszerese a legalacsonyabb, bolgár minimálbérnek, ami alig ér többet 89 ezer forintnál. Vásárlóerő-paritásban is jelentősek a különbségek: a luxemburgi minimálbéres munkások fizetése több mint kétszeresét éri a magyarokénak.

Melee 2018.12.25. 13:04:49

Miért, van olyan hülye, aki azt hitte, hogy Orbánt érdekli a magyarság? Egy tolvaj kulák és egy cigány kölyke, aki két szék közt a pad alá esett, nem érdeklik jobban a magyarok, mint egy átlag magyart a cigányok, és fordítva.

rallus 2018.12.25. 13:09:11

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:
2018. november 14. - 05:51

Az utóbbi években csökkent a magyarok elvándorlásának üteme, ráadásul egyre többen térnek haza azok közül is, akik korábban elmentek - állapítja meg a nemrég publikált Demográfiai Portré.

Ha a húsosfazék mellől kipottyant ballibek nem itthon üvöltöznének a fájdalomtól, hanem végre valóra váltanák a fenyegetésüket és külföldre mennének DOLGOZNI, akkor itthon jelentősen javulna az elégedettségi szint...

Sajnos a "menni" és "dolgozni" számotokra akkora fenyegetést hordoz, hogy lehetetlenné válik...

csakegyvalaszto 2018.12.25. 13:40:10

@rallus: "Ha a húsosfazék mellől kipottyant ballibek nem itthon üvöltöznének a fájdalomtól, hanem végre valóra váltanák a fenyegetésüket és külföldre mennének DOLGOZNI, akkor itthon jelentősen javulna az elégedettségi szint..."

Óvatosan súgom meg, hogyha bármelyik honfitársad legyen az bármilyen politikai irányultságú elmegy külföldre dolgozni az nagy valószínűséggel nem is tér vissza. A jelenlegi rabszolgatörvényt pedig azért találták ki, mert annyira kevesen maradtak Magyarországon szakképzett munkaerők, hogy ez már komolyan hátraveti a termelékenységet, így mivel be nem lehet hívni munkaerőt, mert gazdid sok éve azzal kampányol, hogy migráns nem jöhet ide, és nem veheti el a magyarok munkahelyét, emiatt a túlóra maradt az egyetlen megoldás, hogy a termelékenység megmaradjon.
Miután elmegy külföldre valaki, a munkáját az itt maradt dolgozóknak megoldania, vagy lassul a termelés, és az nincs jó hatással a hőn emlegetett GDP-re. Ellenben hiába megy el, ettől még a választáson már csak bosszúból is ellenetek fog szavazni. Szóval lehet hergelni honfitársaidat, hogy akinek nem tetszik az elmehet, de ezzel akkora öngól rúgsz, mint O1G a mostani két törvényével...

joszip 2018.12.25. 14:14:23

@Magyarország Europa jövője.: Jó és ha mindez megtörténik akkor bevesznek?

Void Bunkoid 2018.12.25. 14:23:42

@nemecsekerno_007: csak egy jó példával hadd szolgáljak, hogy hogyan befolyásolják.

Az egyik jó példa a CSOK. Ki lett találva, húdejó, nagyszerű, 10 millió forint állami támogatást felvehetsz, HA....házas vagy, van gyereked vagy előre vérszerződésben megígéred beccsszóra a kormánynak, hogy záros határidőn belül csinálsz egyet, és bizonyos életkor alatt vagy.

Ellenben a lakástakarékokat kinyírták, amik nem szabtak ilyen feltételeket, és szintén akadt hozzá állami támogatás - csak éppen mivel versenyszférás intézmények kínálták ezeket, így amíg kamatoztak, addig ők tudták azt forgatni, és gazdagodni belőle, nem a NER.

Nos, ha valaki teszem azt túl van a "korhatáron", meg még nemházas, meg nincs gyereke, és történetesen nincsenek a felmenői között sem egykori pártkáderek, sem egykori kulákok, sem zsidók (elnézést a zsidózásért, nem fajgyűlöletből mondom, de általában ők igenis tehetősek (meg pénzügyileg ügyesek) voltak mindig is), és véletlenül nem örökölt még zsenge ifjú- vagy fiatalfelnőtt korában nagyobb értékű vagyont (vagy már eleve nem tömte ki apuci vagyonnal elindulásnak), és nem is hétszámjegyű fizetéssel nagy asztal mögött ücsörgő vezető, akkor az most kb bután néz, hogy na lakástaki nincs, hogy az állam segítsen, lenne CSOK, de hát azt meg nem vehetem fel, plusz a CSOK-nak köszönhetően (ami ugye max 10 milka) a 10 milliós értékű ingatlant egyik napról a másikra 20 millióért kezdték árulni, és nem, nem fogják leszedni a csokos értéket csak azért, mert neked nem jár.

Na ezeknek az embereknek a csodás politikusok elintézték, hogy hacsak nem nyernek a lottón, akkor

a) a szülői házban ragadnak, ha még albira sem telik (és rengeteg embernél ez nem ám csodapalotát jelent, hanem egy két-háromszobás panelt vagy kádárkockát)
b) esetleg telik, és megvan a büszkeségük hogy elköltözzenek, de életük végéig albérletben ragadnak, hiszen takarékoskodásra már nem fog telni
c) esetleg felvesznek egy vagy orbitális futamidejű lakáshitelt, jó 25-30 évre is eladósítva magukat, vagy orbitális törlesztőrészletűt, amit meg esetleg ha valami gebasz van, nem tudnak fizetni.

Na, valahogy így.

illaim 2018.12.25. 14:36:06

Indiában kaszt rendszer van. A Gangesz partjáról származó mini szterelnök meg hagyományőrző! A baj ott kezdődik, hogy ez a harmadik generációs oláh cigány migráns egy idegen kultúrát akar a magyarságra kényszeríteni! Boldog Karácsonyt!

MACISAJT1 2018.12.25. 14:37:25

@csakegyvalaszto: "Óvatosan súgom meg, hogyha bármelyik honfitársad legyen az bármilyen politikai irányultságú elmegy külföldre dolgozni az nagy valószínűséggel nem is tér vissza. "

És ezt a mély bölcsességet nem jutott eszedbe megsúgni akkor mikor a ballibák " Nyisson kávéházat Bécsben" jelszavakkal kampányoltak az EU csatlakozás mellett?

Mégis, mire számítottak?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.25. 14:38:47

@rallus: Hihetetlen milyen pofátlanul hazudsz. Magyarország a második legszegényebb az unióban, akkor te milyen szegénység felszámolásáról beszélsz?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.25. 14:40:00

@MACISAJT1: Csakhogy a kivándorlás azok alatt nőtt meg számottevően, akiknek a seggét nyalod.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.25. 14:44:24

@rallus: Te mocskos fideszbérenc! A magyarok a ti rémuralmatok alatt menekült k ki.
www.portfolio.hu/gazdasag/kiderult-hogy-mennyien-vandoroltak-ki-magyarorszagrol-itt-a-hatalmas-meglepetes.283118.html

"Tavaly 25 100-an vándoroltak ki Magyarországról, ami jelentős visszaesés a 2016-os 29 400-hoz képest - derült ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) péntek késő délután közzétett adataiból. Ez 15%-kal kevesebb, mint egy évvel korábban. Utoljára 2013-ban volt ennél alacsonyabb a szám. A legmagasabb adatot 2015-ben láttuk, akkor 32 850-en hagyták itt az országot. "

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 14:56:23

Az ellenzékieknek nem kell "lakmuszpapír", felismerik, ha a geci szívatja a társadalmat. a Fidióták meg nem tudnak lakmuszpapírt sem olvasni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:04:50

@MACISAJT1: arra nem, hogy a geci még 8 év múlva is gondolkodás nélkül követi az MSZP programot.

kérek egy kávét!

mi több, egy kávéházat!

Bécsben!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:10:29

@rallus: "Az utóbbi években csökkent a magyarok elvándorlásának üteme,"

lassan csak a Fidióta kétharmad marad.:) ilyenkor már elkezdődik a telítődés, azaz csökken a kitelepülési ráta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:11:19

@rallus: "Az utóbbi években csökkent a magyarok elvándorlásának üteme,"

lassan csak a selejtes Fidióta kétharmad marad.:) ilyenkor már elkezdődik a telítődés, azaz csökken a kitelepülési ráta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:15:33

@Magyarország Europa jövője.: még egy Fidióta faszbarom, aki azt hiszi, hogy Orbán vetett véget a gazdasági világválságnak. kihúzhatnád már a fejed Orbán seggéből, te barom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:19:45

@nemecsekerno_007: unalmas már a sok ásításod, miért nem húzol el anyádba aludni, te idióta?! hátha nem ilyen hülyén ébredsz!

Magyarország Europa jövője. 2018.12.25. 15:21:37

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: Eloszor is ezek a statisztikak demagog hazug marhasagok. De meg ha ugyis lenne, szart se szamit, mert az emberek nap mint a borukon erzik a fejlodeset. Nem szamit az hogy masokhoz kepest hogy allunk, mert magunkhoz a kepest a 2010-es ALLAMCSODHOZ kepest elkepeszto a fejlodes, es ez az, amiert hiaba a 8 evnyi libbant katasztrofa hirado, az emberek a sajat szemuknek, a hetkoznapi tapasztalatuknak hisznek. Az emberek jobban elnek, nagyobb biztonsagban erzik magukat, es ezzel szemben a libbantak, arab bevandorlast, eroszakos iszlamizaciot, az orszag szuverenitasanak megszuneset ajanljak mar 8 eve megszakitas nelkul.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:26:32

@gyászhuszár: tudni kéne különbséget tenni, és nem összemosni mindent mindennel!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:27:38

@maxval balcán bircaman: eladnád te a kurva anyádat is a rögeszmédért.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:30:46

@pofán verjük a lipsiket oszt jonapot: amikor a kocsi és székházgyújtogató csőcselék hisztizik, hogy mások karácsonyfát gyújtogatnak, de azt is csak bedrogozva álmodta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:33:56

@rallus: ha a hazugságotok helyett a valóságot méri, akkor a rabszolgatörvénnyel, lakástakarékok felszámolásával, egyszázalékos adóemeléssel, tranzakciós adóval, magánnyugdíjak ellopásával, stb.. kapcsolatban biztos nem a szegénység felszámolását mutatja ki, te elmebeteg, Fidióta, pszichopata barom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:36:33

@Atiati: vannak ilyen hülyék is, akik annak ellenére szavaznak a Fideszre, hogy kitolt velük, nekik megy a Sorosozás, beszopják.

Magyarország Europa jövője. 2018.12.25. 15:43:52

@csakegyvalaszto: " A jelenlegi rabszolgatörvényt pedig azért találták ki, mert annyira kevesen maradtak Magyarországon szakképzett munkaerők, "

A rabszolgatorvenyt azert talaltak ki, hogy az orszag megorizze versenykepeseget a tobbi orszaggal szemben. Mert minden Europai orszagban, van ilyen rabszolga torveny, csak 400 ora helyett 416 orat engednek. Mikozben a jelenlegi magyarorszagon az engedelyezett 250-bol legfeljebb 50-et hasznalnak ki a munkaltatok. Tehat teljesen hazug modon ertelmetlenul veri magat az ellenzek, mert a 400 ora elmeleti hatar SENKIT SEM FOG A GYAKORLATBAN erinteni,. mert a 250-et sem hasznaltak ki a munkaltatok.
Viszont amikor egy kulfoldi ceg uj gyarat epit Europaba, akkor tobbek kozott osszehasonlitjak a kulonbozo orszagok munkatorvenyeit, es a tobbi orszaggal szemben ahol 416 -ora az engedelyezett maximum, versenyhatranyban voltunk a 250-el, kizarolag ezert emeltek meg 400-ra.
A valosagban ez, egyetlen egy embert sem fog erinteni az orszagban.

csakegyvalaszto 2018.12.25. 15:54:27

@Magyarország Europa jövője.: "Eloszor is ezek a statisztikak demagog hazug marhasagok."

Ebben egyet értünk. Sajnos a KSH-nak régóta nem lehet hinni,hasonlóan hamisítják a számokat, mint a közmédia a híreket. Az elvándorlás mértéke jóval magasabb, mint amit a KSH kidobott számokat.

" Az emberek jobban elnek, nagyobb biztonsagban erzik magukat, es ezzel szemben a libbantak, arab bevandorlast, eroszakos iszlamizaciot, az orszag szuverenitasanak megszuneset ajanljak mar 8 eve megszakitas nelkul."

Te lehet, hogy jobban élsz. Én egyre szarabbul, egyre többet dolgozom és a pénzemből egyre kevesebb dologra futja. De amikor a gyereknek egy rutin vizsgálatra időpontot kértem, akkor októberben december közepére adtak időpontot. Azt is esti órára kaptam 18:00-ra, ötkor ott voltunk a 3 éves gyerekkel, de 8 után kerültünk sorra. Régebben oktatásban jók voltunk, nemzetközi és országos versenyeken is jól szerepeltek a tanulók. Én régebben tök büszke voltam rá, hogy a Zrínyin jó eredményt értem el. Ma már a Pisa tesztek eredményeit nem lobogtathatjuk büszkén. Biztonságban maximum a NER felsőréteg érezheti magát, mert Polt és Pintér olyanok szarát is felmossa, mint Tiborcz, aki a legfőbb bűnt követte el, meglopta Magyarországot. Egyértelműen és bizonyítottan 12 milliárd forint értékben. Nyomozás és felelősségrevonás nincs. A kisembert viszont előveszik, akkor is ha 27.000 Ft kárt okoz egy zászlórúdban, amit másnapra tök simán el is tüntettek.
Szóval én úgy érzem, hogy nem élek jogbiztonságban, se igazságosságban, hála az egészségügynek kb létbiztonságban, se piacgazdaságban, mert a magas kereseti lehetőséggel kecsegtető állások nagy részének nem tehetség vagy tudás a feltétele, hanem politika, hűség és lojalitás egy diktatórikus egypártrendszerhez. Ugyanez a feltétele a pályázati pénzek elnyerésének.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:54:51

@maxval balcán bircaman: eladnád te a kurva anyádat is a rögeszmédért.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 15:56:18

@Magyarország Europa jövője.: melyik országban van 36 hónapos keretidő, te Fidióta faszfej?!

magyarparaszt 2018.12.25. 15:57:23

Az orbánista hazudik, mert retteg a saját besúgó múltjától. Ha nem hazudna, hamar börtönbe jutna. Különben meg a KSH nem "azt mondta", hanem "azt hazudta". Ugyanis nem azt mondja, amit az adatok mutatnak, hanem amit a csutigeci hallatni akar az orbánista csőcselékkel. Aki arról szövegel, hogy nőtt a magyarok "reáljövedelme", az biztosan a NER része, és közpénzből gyarapodik, vagy közönséges tolvaj, mert hogy a fizetése nem nőtt az árakhoz képest, azt biztos. Csak amit lopott tőlünk, az nőtt.

okleveles naiv 2018.12.25. 16:01:01

@csakegyvalaszto: Ugyan már, az a köpönyegforgató hazug szemrebbenés nélkül telepítene be migráncs melósokat - ld ukránok tömeges becsalogatása állami kedvezményekkel. Inkább csak azért nem hozat belőlük még többet, mert egy részük már eleve nem ide jön, hanem oda megy, ahol jobban keres, pl lengyelekhez (ez is milyen már, h a lengyelek jobban fizetnek). Másfelől már ott zsezseg benne a klinikai eset idióta, h mivel mobilisak, ezért bármikor tovább is mehetnek. Megoldás? A röghöz kötött, műveletlen magyar jobbágy halálra dolgoztatása. Közben meg nyíg, h szaporodjanak, mert ők egyben a szavazóbázisa is és furcsa lesz úgy megnyerni a következő választást, h csak a választásra jogosutak 10%-a szavaz rá.
Tőlük függetlenül ott a felső kaszt, az irányítók, aligoligarchák és strómanok, akik egyre lendületesebben gazdagodnak és nem dolgoznak.
Egyébként pedig teljesen mindegy, h mi van a rabszolgatörvényben, mert most is rengeteg embert túlóráztatnak ingyen. A porbléma ott van, h se a nav, se a munkaügyi ellenőrök, se senki hivatalos személy nem veszi észre. Mintha tényleg nem látnának le a másik kasztig.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2018.12.25. 16:01:05

@math0:

Lűtom dühöngsz. Nem gpnd, biztos lesz valami kereszténygyalázás a kedvenc romkocsmádban Soros gazda jóvoltából. Ott majd drogozol. aztán meghágod a haverokat, s rendbe jössz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 16:12:00

@maxval balcán bircaman: "Lűtom dühöngsz. Nem gpnd"

Ne kommentelj a karácsonyi tablettás bor után, te elmebeteg!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 16:13:44

@maxval balcán bircaman: Te nem hágod meg a haverjaidat, mert olyan neked nincs. Az ápolók hágnak meg téged.

MACISAJT1 2018.12.25. 16:38:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ez statisztikailag igaz. Mármint hogy 2011-től növekedett a kivándorlás, ami egybeesik Orbánék kormányzásával.

Csúf ballib csúsztatás azonban azt hinni, hogy ennek politikai összefüggése lett volna. (Bár lett volna-teszem hozzá).
A magyarázat jóval egyszerűbb : ekkor járt le a csatlakozást követő maximális, 7 éves munkaerő piaci korlátozás olyan országokban mint pl. Németország és Ausztria.
Ahová -Anglián kívül- a legtöbb magyar igyekszik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.25. 16:41:27

@MACISAJT1: Vagyis a hiperszuper (szerintetek) bérnövekedés annak a következménye, hogy elvándorolt a munkaerő, ezért jobban meg kell fizetni aki maradt.

MACISAJT1 2018.12.25. 16:54:32

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A munkaerő, Lengyelországhoz, Romániához, Bulgáriához, a balti államokhoz stb. képest Magyarországról vándorolt ki a legkevésbé.

A bérek meg jelenleg szépen emelkednek, ha ezt a ritmust tartjuk, 2030-ig valóban felzárkózhat az ország a gazdag EU tagokhoz.
Teszem hozzá, ha pl. nem lett volna 8 év gyurcsanizmus, hanem 2002-ben az ismert körülmények között nem szakad meg a folyamat, már ma is ott volnánk...

MACISAJT1 2018.12.25. 17:00:55

@maxval balcán bircaman:

Nem bízzák a véletlenre. Manapság Saul Alinkyből készülnek, miközben
Soros és szervezetei a szerb Szrgya Popovics és csapatát küldte instruálni, a
CANVAS (Centre for Applied Nonviolent Action and Strategies) nevű szervezetével tart képzéseket az itt "dolgozó" ellenzéki aktivistáknak , Foreign Policy-cikkekben, TED-előadásokban + Sharp könyve (From Dictatorship to Democracy: A Conceptual Framework for Liberation)melyben az ellenállás 198 féle módszerét sorolja fel.
A CANVAS a klasszikus „forradalmat exportáló”, lásd Kijevtől Belgrádig, Szíriától Egyiptomig.

MACISAJT1 2018.12.25. 17:09:55

@rallus: "Az utóbbi években csökkent a magyarok elvándorlásának üteme, ráadásul egyre többen térnek haza azok közül is, akik korábban elmentek - állapítja meg a nemrég publikált Demográfiai Portré. "

Stimmel. Ráadásul már angolok, hollandok,németek stb. is jönnek letelepedni Magyarországra.
A tegnapi index(!) cikkben volt egy őszinte mondat:

"Nyugalmasabb életre vágytak, mint otthon és kényelmesebb, anyagilag is jobb életre. Ez is benne van az országváltásukban. Angliában egy életnyi spórolással sem tudtak volna házakat, birtokokat venni."
index.hu/kultur/eletmod/2018/12/24/britek_zalaban/

HaCS 2018.12.25. 17:09:59

@MACISAJT1:

Azért ez az irodalom, és módszertan mégsem vezethető vissza olyan régre, és nívójában meg sem közelíti az olyan neves, és sikeres manipulátorok munkáit, mint pl. Joseph Goebbels.

MACISAJT1 2018.12.25. 17:16:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

És ezt se felejtsd ki a cikkből:

"2017-ben 18 500 korábban kivándorolt magyar állampolgár vándorolt vissza. A külföldről visszavándorló magyar állampolgárok száma 2014-től folyamatosan növekszik, 2017-ben közel 9%-kal többen jöttek vissza, mint 2016-ban. A visszavándorló magyarok 30%-a Németországból, közel 29%-a Ausztriából és további 20%-a az Egyesült Királyságból tért vissza Magyarországra."

És ez még csak a 2017-es év.
2018-ban érezhetően meggyorsult a hazatelepülési folyamat, lásd pl. a fővárosi, nagyvárosi épülő lakáspiaci keresletet.

MACISAJT1 2018.12.25. 17:23:17

@HaCS:

Bizonyára mindahányukat jól ismered, ha Göbbelstől Alinsky-ig rangsort tudsz állítani.
Én bevallom, Göbbels-ből igencsak hiányos vagyok, ellenben láttam hogy mit művel a Soros-hálózat Alinsky és Popovics felhasználásával, "demokrácia export" címszóval.

HaCS 2018.12.25. 17:29:48

@MACISAJT1:

Egyiküket sem ismerem, de a műveket olvastam, igen.
Ha részleteiben tanulmányoznád Goebbels munkásságát sok új ismeretet szerezhetnél mostani világunkról is. Én csak javasolni tudom. Hasznos.

valaki nagyon más 2018.12.25. 17:50:10

Magyarország kétfelé szakad. Egyrészt egy elég kicsi kisebbségre, akik maguknak tartják fent a jogot, hogy megmondják mi a demokrácia, mi az igazságosság, és soha semmi nem jó, amit nem ők határoznak meg. Jellemzőjük a bullshitek állandó mantrálása (a tényektől függetlenül), a többség birkázása, sértegetése. Másrészt egy többségre, akik hajlandók tenni a köz érdekében, Magyarországért. Értik a körülöttük lévő folyamatokat. Eltűrik a kisebbség állandó provokálását,

jajdehülyevagyok 2018.12.25. 18:11:38

Kár volt ennyi energiát fordítani erre, a grafika alpjaiban hibás, így a következtetések is azok, sőt inkább a fantazmagória körébe tartoznak.

kolomparlole1114 2018.12.25. 18:14:33

@maxval balcán bircaman: A lényeg: a zsidókommunista hazaáruló gazdéid ne kerülhessenek mégegyszer a trónra!

chrisred 2018.12.25. 18:48:43

@valaki nagyon más: Ez egy jolly joker szöveg, lényegében bármelyik pártállású politikai aktivista felhasználhatja.

Magyarország Europa jövője. 2018.12.25. 18:59:50

@csakegyvalaszto: "Te lehet, hogy jobban élsz. Én egyre szarabbul, egyre többet dolgozom és a pénzemből egyre kevesebb dologra futja. "

Mit lehet erre mondani ? Kerjel tobb penzt Soros urtol.
A fo libsi csatornan epp most szamoltak be arrol, hogy akkora a nyomor es az elszegenyedes, hogy a belfoldi turizmus ismet rekordot dontott, es 100 % a szallodak kihasznaltsaga.
Ezert nem vevok az emberek a karacsonyfa gyujtogatok tunteteseire.

csakegyvalaszto 2018.12.25. 19:29:21

@Magyarország Europa jövője.: Erre a sületlenségre nem is lehet mit írni, de ha már nekem címezted válaszolok.
"Mit lehet erre mondani ? Kerjel tobb penzt Soros urtol." -> nem Ismerem Sorost, túl sok demagóg hírt nézel, és mindent el is hiszel nekik.
"A fo libsi csatornan epp most szamoltak be arrol, hogy akkora a nyomor es az elszegenyedes, hogy a belfoldi turizmus ismet rekordot dontott, es 100 % a szallodak kihasznaltsaga. " -> nem láttam a beszámolót, de elvileg igaza lehet, mert szét van szakadva a társadalom, vannak többgyerekes családok, akiket kilakoltatnak, vagy nem tudják a fűtést/étkezést megoldani, és van egy szűk hipergazdag réteg, akik milliókat költhetnek ajándékra és ilyenkor pl wellnesselnek. Ha Te ehhez tapsolsz, akkor gratulálok hozzá!

Hogy az emberek mire vevők és mire nem, az az Ő döntésük. Akik tüntetnek bátran kiállnak az elveik mellett, és ezért maximális respectem Nekik, mert olyan világot élünk, amikor nehéz kiállni az elveink mellett, mert könnyen munka nélkül találhatod magad.

Pelso.. 2018.12.25. 19:48:58

@Magyarország Europa jövője.: Valóban, az orbánfóbiával ellentétben a feltétlen bálványimádat a célszerű.
A soha nem látott társadalmi fejlődés az sokkal inkább változás, a fidesz elképesztő mélységű árkot ásott a társadalomban, hatékonyan hergeli egymás ellen az embereket.
Hogyne, a gazdaság mint precedens....:) Elég, ha a FED meghúzza a kamatokat, az EU pedig megnyirbálja a forrásokat, és pukk.

kvadrillio 2018.12.25. 19:55:10

INDEX CIKK...NEW YORK TIMES: obán rendszere újfajta egypártrendszer

...

Az etnikai tisztaság és a mitikus múltra hivatkozás a fasizmus jellemzői, szögezi le Stanley.

A cikk rámutat, hogy Orbán a központilag irányított médiának köszönheti, hogy hatalma ilyen erős: a tömegek a Fidesz által kreált valóságban élnek, és eszerint szavaznak.

Hadházy szavait is idézi az amerikai lap. Szerinte a rezsim átlépett egy határt, amikor a képviselőket fizikai erőszakkal távolították el a tévé épületéből, és már nem az a békés, csak a félretájékoztatással manipuláló hatalom, mint eddig.
Versengő autokrácia

Az amerikai szakértőknél egyébként tisztábban írta le az Orbán-rendszer lényegét Filippov Gábor egy korábbi cikkében.

Az elemző szerint Magyarország államformája: versengő autoriter rendszer.

"Magyarországon mára pártirányítás alá került az elvben semleges állami intézményrendszer és a nyilvánosság meghatározó része, a kormányoldal pedig oly mértékben képes jogalkotási és adminisztratív eszközökkel az érdekei szerint manipulálni a választási környezetet, hogy hazánk mostanra tökéletesen megfelel a hibrid rendszerek, azok között is a versengő autoriter rezsim közkeletű politikatudományi definíciójának.

Ez a már hivatkozott Levitsky és Way megfogalmazásában így hangzik:

Olyan polgári rezsim, amelyben léteznek a formális demokratikus intézmények, és ezeket tekintik a hatalomra jutás elsődleges eszközeinek, de amelyben a hatalmon lévőket jelentős előnyhöz juttatja az állami intézményekkel való visszaélés (...), és a játéktér súlyos mértékben a hatalmon lévők javára lejt. A verseny így valódi, de nem tiszta."

PÜFFFFFFFF...:o))))) ...JÓL KIELEMEZTÉK NAGYÍVŰ VEZÉRÜNKET ! :o)))))

rallus 2018.12.25. 20:03:52

@kvadrillio: Öregem! Ha ez igaz, (és miért ne lenne pont ez igaz..) akkor belátható távolságra vagytok a teljes győzelemtől!

kvadrillio 2018.12.25. 20:09:27

@rallus: orbánkaka.........betegesen belesüllyedt a múltba....EZ SÚLYOS BETEGSÉGRE VALL....
Lassan kész Orbán nagy műve, a '44 utáni időszak kiradírozása

Amit a kommunisták eltüntettek a polgári Magyarországról, azt a kormányfő óriásberuházásokkal, költözésekkel, rendszerszintű átalakításokkal csinálja vissza. Bírálói szerint a Horthy-korszakba viszi vissza az országot.

kvadrillio 2018.12.25. 20:14:45

@kvadrillio: 18. A Horthy-korszak 6. (A mindennapi élet) - Bocskai Rádió
www.bocskairadio.org › Műsor › Történelem dióhéjban

2016. jún. 18. - A középosztály alsó része már kevésbé jól, az alul lévő széles tömegek még ... A mindennapi élet a Horthy korszak Magyarországán. ... vásárolt kastélyba költöztek, leginkább azonban villákban vagy nagypolgári lakásban éltek. ... Azok, akik az úri középosztály felső részén helyezkedtek el, életvitelükben ...
Mások ezeket keresték még
horthy korszak társadalma tétel
horthy korszak gazdasága
Kádár János szavai a Horthy-fasizmusról – A MI IDŐNK
www.amiidonk.hu/antifasizmus/kadar-janos-szavai-a-horthy-fasizmusrol/

2017. aug. 19. - Kinek a szavaival is tudnánk jobban megvilágítani a hazaáruló ... Manapság egyre inkább terjed a Horthy-korszak nyílt és burkolt restaurációja, és ezt már ... Kádár János rendkívül jól mutatott rá arra a tanulságra, amelyet a mai ... Fent a nagytőkések, nagybirtokosok és kedvezményezettek élték a maguk ...

TÖBBET KELLETT VOLNA ORBÁNNAK OLVASNI A HORTHY KORZZZZZSAKRÓL...

MERT A MAGYAR NÉP EZT SOHA NEM AKARTA VISSZA !!!!!!! csak az akkor jóléltek leszaaarmazottai esetleg.....

kvadrillio 2018.12.25. 20:22:18

@kvadrillio: akik most is rásavaznak.
Ferenc pápa: Kevesen lakomáznak, sokaknak kenyerük sincs..hmmm.......pápa...pápa.....NE POLITIZÁLJ !!! :)

kvadrillio 2018.12.25. 20:27:57

Balog Zoltán: Megdöbbentett, hogy egy katolikus püspök levelet írt a tüntetőknek

JAHHHHH....KURVASZAR IS LEHET A HÜJJJE BALOG BÁCSINAK LEN YELNI, HOGY BEER SOKKAL OKOSABB NÁLA ! :o)

kvadrillio 2018.12.25. 20:44:47

Miközben már mindenki a karácsonyra figyelt,a kormány szétosztott 72 milliárd forintot

Főleg sportra és az egyházakra költötték a maradékot.
Tovább ....

...HÁÁÁÁMER NEKIKI KÖLLLLÖTTTT A LEGJOBBAN EZ A PÍÍÍZ...UGYEHHH.....

dare 2018.12.25. 21:39:31

Jó a poszt, csak ott van a legnagyobb gond a független sajtó által felvetett javaslatoddal, hogy nincs független sajtó.
Ez valamiért nem jött létre, bár vannak szerkesztőségek ugyan, akik objektív újságírást folytatnak, csak éppen annyi a gond velük, hogy kevesen veszik vagy olvassák az írásaikat.
Vagy inkább azt mondanám ehelyett, hogy nem elegen.
Nagyon komoly arculatváltásra lenne szüksége a társadalomnak, hogy ez a módszer működni tudjon benne.
Örülnék ha sikerülne persze, de jelen pillanatban a független sajtóra úgy tűnik, hogy nem igazán van kereslet.
A legapróbb eltérést is szándékos torzításnak vesz mind az egyik, mind a másik oldal, ami sajnos azért alakulhatott így ki, mert a legapróbb eltérést is szándékos torzítással ábrázolta mind a két oldal.
Lenne rá mód persze, hogy a megfelelő kommunikációval elérjék a kívánt hatást az ország többségénél, de ehhez be kell vállalni azt is persze, hogy mocskos szemét fideszbérencnek nevezze őket a baloldali média.

De ehhez is több idő kell a fentebb említett okok miatt, jelen pillanatban minden cikk ami a kormány aljasságait akarja bemutatni, szándékos torzításként van értelmezve, és kevesek hinnék csak el.
Kell egy olyan év, vagy egy olyan pillanat , amikor meginog az emberek bizalma a kormányban.
Akkor fog ez működni, de sajnos addig nem sok értelmét látom a megvalósításnak, most nagyon keveseket érdekel a független média, de talán akkor többen keresnének más alternatívákat a kérdéseikre (akár az online felületeken is), mert jelenleg mindenki egész jól elvan a saját akolmelegében.

morph on deer 2018.12.25. 22:50:35

@MACISAJT1:
“2030-ig valóban felzárkózhat az ország a gazdag EU tagokhoz.”

Na de azok most pont a végóráikat élik, - legalább is orbán, az elrettentő szerint, - mi lesz velük 12 év múlva?

Esetleg csak nálunk lesz fejlődés, nyugaton meg nem?

Vagy arra gondolsz, hogy addigra a gazdag EU tagok is lesüllyednek a magyar szintre?

Nagyon jó lenne, ha megmagyaráznád, hogy ez az “utolérés” mit is jelent, mivel ahogy látod, valakit számos okból utol lehet érni, és egyáltalán nem mindegy, hogy melyik is az az ok...

Jakab.gipsz 2018.12.25. 22:55:58

@kvadrillio: + @math0: Horthy nem volt minden hazugságaitok ellenér sem, háborús bűnös., Sőt a nyugati világ egyetlen egy államférfiaként, csak Horthy volt az aki nem kötött alkut a "fenevaddal" az Orosz nép lelkét megszálló ateista kommunizmussal.
És Sztálin ezzel tökéletesen tisztába volt, amikor így szólt hagyjátok békén az öregurat. mint ahogyan azzal is, hogy aki alkut köt a kommunistákkal, azt a komcsik átverik.

Valóban nem akarta a magyar nép 56-ban a múlt restaurációját, ma pedig nem akarjuk az ateizmus restaurációját sem, ideje tovább lépni a múlton.

A XIX. és a XX. kapitalista századok vétkeit nem lehet , az analitikus filozófia eszközeivel feloldani.

morph on deer 2018.12.25. 22:56:20

@Magyarország Europa jövője.:
“100 % a szallodak kihasznaltsaga.
Ezert nem vevok az emberek a karacsonyfa gyujtogatok tunteteseire.”

Mert ezek a szállodák köztulajdonban vannak, és így minden magyar részesül ebből a kimagasló eredményből?

Vagy csak a Tiborcz/orbán/Mészáros családok, akik eluralták az idegenforgalmat is?

Na, melyik?

morph on deer 2018.12.25. 23:02:14

@kvadrillio:
“Bírálói szerint a Horthy-korszakba viszi vissza az országot.”

De remélhetőleg az ő újratemetésén is sokan lesznek...
Hiszen elég nagy a család, ha jól tudom.

morph on deer 2018.12.25. 23:05:44

@kvadrillio:
“BALOG BÁCSINAK LEN YELNI, HOGY BEER SOKKAL OKOSABB NÁLA ! :o)”

Sajnos ez nem nagy kunszt, bármelyik random vak komondor megüti a szintet, ha adott az esély...

morph on deer 2018.12.25. 23:17:53

@Jakab.gipsz:
“Valóban nem akarta a magyar nép 56-ban a múlt restaurációját”

Hmmm...
Előbb talán definiáld, hogy te mit is értesz “magyar nép” alatt, jó?

Csak azért, mert én részt vettem akkor - igen, 56-ban - olyan tüntetésen, ahol a börtönviselt nyilas meg a zsidókat begyűjtő csendőr közölte az egybegyűltekkel, hogy az intéző úr már holnap átveszi a földbirtok irányítását, a főjegyző úr meg a városvezetést, addig pedig akasszuk fel a párttitkárt, biztos ami biztos.

Szóval lehet, hogy ez nem a “magyar nép” volt, - akkor akár igazad is lehet, - de akkor ők kik voltak?

Netán hős forradalmárok?
Ne már!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.25. 23:26:00

@Jakab.gipsz: persze-persze. ennyi összefüggéstelen baromságot , mint te, csak egy elmebeteg tud összehordani. kezdjük azzal, hogy nekem ugyan mi a jó büdös kurva anyádnak írsz Horthyról, amikor én Horthyról nem írtam egy kukkot sem?!

morph on deer 2018.12.25. 23:53:54

@Jakab.gipsz:
“ma pedig nem akarjuk az ateizmus restaurációját sem, ideje tovább lépni a múlton.”

Azért te mindig meg tudsz lepni a többes szám harmadik személyben tett kinyilatkoztatásaiddal. Ki az a “mi” ebben az esetben?

Ezen túl már csak az a kérdés, hogy honnan veszed azt, hogy a Horthy rendszer ellentettje az ateizmus, és azt bárki is “restaurálni” akarná?

Nem csekély mértékben már csak azért sem, mert az ateizmus köszöni, jól van, nincs rászorulva semmiféle testaurációra!

Egy dolog mondjuk igaz, nevezetesen az, hogy mivel az ateisták gondolkodni képes, tájékozott emberek, és az orbán renszerben mindkét tulajdonság hátrányokkal jár, az ateizmus esetleg kissebb mértékben manifesztálódik, mint korábban.
De mivel az ateisták szinte kivétel nélkül egyúttal liberális világszemlélettel bírnak, ők hagyják békében a normális, magánemberi szintű vallásgyakorlást.

Más kérdés, ha egy korábban istentagadó ifjúkommunista vezető dönt hirtelen úgy, hogy mivel fordulatokban meglehetősen gazdag pályája során időlegesen éppen a kereszténységhez érkezett, most az egész országnak vallásossá kell válnia, parancsszóra!

Ennek természetesen minden épeszű ember ellent mond, mivel a hit és a vallás mindenkinek az egyik legbensőbb magánügye, csakúgy, mint pl a szexuális orientációja.

Így nálam kb azonos rangon van a pride felvonulás meg a körmenet, - mivel mindkettő a magánügyek felmutatása, holott a kutya sem kérdezte a résztvevőktől sem a hit- sem a nemi életük mikéntjét korábban.

Én semmiképpen.
Ezzel ellentétben viszont közlöm, hogy mivel én egy liberális ateista vagyok, nekem nem okoz problémát, hogy te az orbán viktorhoz imádkozol, vagy az Orbán Gáspárral vonulsz, ez szerintem a te gondod.

Azt viszont elvárom, hogy mindezt tarsd is meg magadnak,- és hagyd békén a többieket a kényszerképzeteiddel,- és meglátod, meg fogsz könnyebbülni.
Bizisten! :)

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.12.26. 03:31:24

"A saját magát lépten-nyomon hazafinak beállító Orbánt valójában egyáltalán nem érdekli Magyarország és a magyar nép sikere, jóléte vagy épp biztonsága, pusztán csak a saját korlátozások nélküli hatalmának a hosszú távon való biztosítására törekszik."

Hatalmat akkor tarthatja meg, ha Magyarorszag sikeres marad...ellentetben azokkal, akik siman nekirohannak az ajtonak, ugyanezert..:)

felső határ nincs 2018.12.26. 04:15:00

@csakegyvalaszto: "A jelenlegi rabszolgatörvényt pedig azért találták ki, mert annyira kevesen maradtak Magyarországon szakképzett munkaerők, hogy ez már komolyan hátraveti a termelékenységet, így mivel be nem lehet hívni munkaerőt, mert gazdid sok éve azzal kampányol, hogy migráns nem jöhet ide, és nem veheti el a magyarok munkahelyét, emiatt a túlóra maradt az egyetlen megoldás, hogy a termelékenység megmaradjon. "

....:)

Akkor ezert no a realber, mert csokken a termelekenyseg. Mellesleg ugy 700ezerrel tobb munkahely van mint az utso nem-Orban kormany idejen. Es a termelekenyseg nem fugg ossze a ledolgozott munkaorak szamaval, merthogy termelekenyseg=x euro ertek eloallitasa/ora. Es a tulora raadasul onkentes.

Mit irt meg a Nepszava?

MACISAJT1 2018.12.26. 06:17:20

@morph on deer:

Arra gondolok hogy Magyarország gyorsabb ütemben fog fejlődni mint az EU-s átlag.
Arra gondolok hogy az adósságcsapda amibe "ezek" belevitték az országot fekete jános óta, csökkenni fog és felszabadulnak pénzek sok másra.

Mert ma, az un. rendszerváltás után 18 évvel, Magyarországnak még mindig évente cca 1200 milliárd forintnak megfelelő összeget kell kifizetnie a korábban kifizetett hitelek KAMATAIRA.
Csak hogy világos legyen ennek mértéke: ez az összeg kb. azonos a magyar lakosság által éves szinten befizetett teljes személyi jövedelemadó összegével. Ezt nevezik adósságcsapdának.

Vagy.
A közutak fenntartása megközelítőleg 80-90 milliárd forintba kerül, de emellett az államnak évente ki kell fizetnie egy 110 milliárdos koncessziós díjat az autópályák tulajdonosainak. Ugyanis Gyurcsányék még az autópályákat is eladták a külföldi befektetőknek.

Az M5-ös és az M6-os autópályák építési költségeit többszörösen fizethetik ki az adófizetők 2031-ig és 2038-ig, hiszen ekkor járnak le a gyurcsányi szerződések.

Amúgy ezeket a szerződéseket az állam nem tudja felmondani, tehát a költségvetésbe befolyt összegeket magánkézben lévő külföldi cégeknek kell kifizetnie.
Az M6 Duna Autópálya Koncessziós Zrt. koncessziós társaságot 2004-ben a PPP (köz- és magán-együttműködés) projektek területén vezető német Bilfinger Berger BOT GmbH, az osztrák piacon több mint 125 éve jelen lévő Porr Infrastruktur GmbH, és a főként Közép-Európában tevékenykedő Swietelsky International Baugesellschaft m.b.H alapították.

midnightcoder2 2018.12.26. 07:21:26

@csakegyvalaszto: "Te lehet, hogy jobban élsz. Én egyre szarabbul, egyre többet dolgozom és a pénzemből egyre kevesebb dologra futja. "

Akkor te vagy nagyon szar helyen dolgozol, vagy nagyon szar szakmát választottál, vagy mindkettő. De csak rajtad múlik, hogy változtass.

midnightcoder2 2018.12.26. 09:00:14

Amúgy, ez a kasztosodás ugyanúgy megvolt a Kádár rendszerben is. Volt ugyan, hogy egy-két ember kitört, de általában az aki prolinak született, az is maradt. A gengszterváltás óta fokozottan így van ez. És Pl. Fletóék alatt is ugyanúgy megvoltak az Operabálba járó milliárdosok és az Opera mellett fagyoskodó hajléktalanok. Más kérdés, hogy a mai szar életszínvonal oka leginkább a Kádár rendszer az ő még így is túlegalizált társadalmával.

Málnafaló 2018.12.26. 09:25:42

@midnightcoder2: "Amúgy, ez a kasztosodás ugyanúgy megvolt a Kádár rendszerben is. "

Kasztosodás minden társadalomban van és volt. Amerikától kezdve.
Nagyjából 33 millió embernek van ma a világon 1 és 50 millió dollár közötti vagyona, de közülük is a többség (29 millió fő) az 1-5 millió dolláros vagyonrétegbe tartozik. Az ultragazdagok, tehát azok, akiknek 50 millió dollárt meghaladó vagyonuk van, világszinten nagyjából 141 ezren lehetnek, közülük is közel 51 ezren legalább 100 millió dollárral bírnak, 5200-nak pedig 500 milliónál is nagyobb vagyonuk van. Idén nagyjából 3%-kal nőtt az ultragazdagok száma tavalyhoz képest, régiós szinten nagyjából hasonló arányban, kivéve az ázsiai és csendes-óceáni térséget, ahol 10% volt ez a növekedés.

Régiós összevetésben egyértelműen dominál Észak-Amerika, itt él a legtöbb szupergazdag, ezt követi Európa, majd az ázsiai és csendes-óceáni térség. Ország szinten az USA vezet 70,4 ezer szupergazdaggal, ami az ultravagyonosok nagyjából felét teszi ki.

És a gazdasági válság miatt még jobban koncentrálódott a vagyon.

Magyarországon meg. Mit akarunk 850 ezer cigánytól, akiknek minimum a fele putris színvonalú?
Nézhetjük őket mint Kolompár Leonszió a PISA tesztet...
Ezek kapásból lehúznak mindenféle nemzeti statisztikai adatot, bérektől, egészségügyi mutatókig, PISA tesztekig.

$pi$ 2018.12.26. 09:30:44

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: "Már csak matematikailag magasabb a magyar minimálbér a románnál, a fogyasztói árakhoz képest már a román minimálbér ér többet – derül ki az Eurostat statisztikáiból."

Tök nyilvánvaló, hogy hazudsz. Hülyeségeket beszélsz. Tessék:

"Annyi hülyeséget olvastunk a magyar bérekről, hogy eldobtuk az agyunkat

"A román minimálbér megelőzte a magyart!" Terjedtek ismét a szalagcímek az elmúlt napokban azt követően, hogy tavasszal egyszer már ugyanígy megelőzte. Akkor most lekörözte, nem?! Aztán jöttek a helyesbítések, újabb számítások, "nemúgyvanaz"-típusú érvelések. A Facebook-on már tömegek hiszik azt, hogy a román minimálbéresek 10%-kal jobban élnek a magyaroknál. Nos, akkor lássuk végre az igazságot! [1]

www.portfolio.hu/gazdasag/annyi-hulyeseget-olvastunk-a-magyar-berekrol-hogy-eldobtuk-az-agyunkat.302974.html

chrisred 2018.12.26. 09:35:34

@midnightcoder2: Igen, ez a kasztrendszer az ázsiai szovjet mintát követte. Akkoriban nyíltan lehetett arra építeni a társadalom szerkezetét, hogy a politikai hatalmat kisajátító párt vezetése és tagjai a közönséges pilgárokhoz képest többletjogokkal rendelkező emberek. Mert őket különös anyagból gyúrták.
A szovjet birodalom összeomlása után a keleti blokkban az elit kénytelen volt megszüntetni a kiváltságok rendszerét, és vagyoni különbségekké áttranszformálni. Egészen a Putyin által elindított újszovjet restaurációig, aminek az orbáni rendszer most már az egyik leginkább előrehaladott európai másolata.

chrisred 2018.12.26. 09:38:26

@Málnafaló: A kasztosodás nem vagyoni különbségeket jelent.

Málnafaló 2018.12.26. 10:00:13

@chrisred:

Dehogynem.
Elsősorban a vagyoni állapotok mentén alakulnak ki a kasztok. Jó, persze vannak más kritériumok is , mint faji, származási/ vallási alapon is.

midnightcoder2 2018.12.26. 10:11:57

@chrisred: Ez a fajta kasztosodás mindig is velünk volt Európában. Valójában arról szól, hogy ki kivel van. A középkorban egész jó kis gyilkolászások folytak ez ügyben. Ma ez annyira nem látványos, de jelen van mindenhol. Igazából a különbség csak az, hogy hol mennyire látványos.

Kukubenko 2018.12.26. 10:16:59

AmÍg Így tekergőznek még Karácsonykor is a félkegyelmű libsi-tetvek, addig nincs baj.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.12.26. 10:19:43

@nemecsekerno_007: Ha a te életedet nem befolyásolják a politikusok, akkor miért tolod a fidesz agitprop lózungokat folyamatosan, mintha az életed / megélhetésed múlna rajta? Ehhh....

chrisred 2018.12.26. 10:29:48

@Málnafaló: Nem. A polgári társadalomban lehetnek vagyoni különbségek, de nincs a születés alapján meghatározott társadalmi helyzet.

chrisred 2018.12.26. 10:33:53

@midnightcoder2: Igen, lényegében arról van szó, hogy Európa keleti felén a középkori társadalmi viszonyok konzerválódtak, míg Nyugat-Európában kialakult a polgári társadalom rendszere.

midnightcoder2 2018.12.26. 11:48:24

@chrisred: Egy fenét nincs. Nagyon más az esélye az USA-ban is egy milliárdos gyerekének és egy gettólakónak. De ugyanez igaz európára is.

Brix 2018.12.26. 13:15:58

A magyar társadalom kasztosodása valóban létező folyamat. Egyrészt, a gazdasági fejlődésből a különböző társadalmi osztályok nem egyformán részesülnek, azaz a vagyoni különbségek hosszú távon növekednek. Másrészt, az állam is inkább egy szűk csoport érdekeit szolgálja ki, a felső 1-2% érdekeit, akik arányiban leginkább részesülnek a javak újraelosztásából. Voltak vagyonszerzési lehetőségek is meghirdetve: állami földek és különböző koncessziók , pl dohányboltok... Ezek is csak egy szűk , meghatározott kör lehetőségeit növelték meg , de össztársadalmi szinten nem segítették az általános polgárosulást, a nivellálódást
A fő probléma az, hogy a kvázi egypárti rendszerben nincs semmilyen kontrollja a közjavak elosztásnak...
Másik jelentős aktus, ami a kasztosodást segíti: az " arányos "- valójában a kisemberrel szemben nem túl fair- egykulcsos adózás Alaptörvénybe írása, ami szintén a jómódú osztályoknak - leginkább a konzervatív nagypolgárságnak kedvezett... Szükség lenne, hogy a magas keresetűek nagyobb arányban vegyék ki részüket a közteherviselésből, hogy másoknak több jusson- de leginkább azok adózzanak többet- akik 100 milliókat , vagy milliárdokat vesznek ki EU-s vagy más állami támogatásként a rendszerből... A jól kialakított adórendszerrel , ami több kulcsos lehet, jobban meg lehetne fogna azokat a rétegeket, akik óriási , munka nélkül szerzett pénzforrásokhoz jutnak, miközben velünk , az átlagemberrel fizettetik meg az állam működési költségeit.... A sumák kormányzati elit szedi a milliárdos szubvenciókat, offshore cégeket alakít, piszkos módon üzletel , Svájcba hordja a pénzét, külföldön luxus nyaral, külföldi rendszámú autóval jár- mi meg fizetjük ennek árát, pl a 27%-os- "világbajnok" áfát...
Ha nem akarunk további kasztosodást, akkor a következőket lehetne tenni:
-Meg kell változtatni az adózást. csökkenteni a kisember terheit és meg kellene fingatni a gazdagokat
-Több pénzt kell invesztálni az oktatásba---> hogy egyenlőbb esélyeket teremtsünk társadalmi szinten
-Meg kell hirdetni az állami vagyont , hogy kisemberek ezrei jussanak termelő vagyonhoz, mindehhez kedvező hiteleket kellene biztosítani....

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.26. 14:48:30

Mindennapi orbánozásunkat add meg nekünk ma

is

felső határ nincs 2018.12.26. 14:58:18

@Brix: A tarsadalmi kulonbsegek Europaban vilagatlag alattiak, Magyarorszagon pedig europai atlag alattiak, kifejezetten egalitarius tarsadalomban elunk (ami minden poszt-szoci tarsadalomra igaz). Igaz, nagyobbak a tarsadalmi kulonbsegek mint Kadar idejen, de azert en nem vagyom vissza.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_income_equality

Ezt a gini-index nevu meroszammal merik.

Ez azt jelenti hogy aki itthon nehezen, de tisztes szegenysegben el, az biza az USAban, Kinaban vagy D-amerikaban sima homlesz lenne.

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.26. 15:00:05

@csakegyvalaszto: "Én egyre szarabbul, egyre többet dolgozom és a pénzemből egyre kevesebb dologra futja. "

így jár az aki a xxi században teknővájást választ a szakmájának. Lenne valami jelenkornak megfelelő szakmád és máris változna az életed

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.26. 15:02:08

@chrisred: "Európa keleti felén a középkori társadalmi viszonyok konzerválódtak"

ilyen eszméletlen hülyeséget magadtól találsz ki vagy a körlevélben küldték ki iránymutatásul a kommenteléshez és kicsit ég a pofád amikor munkaköri kötelességből be kell másolnod?

chrisred 2018.12.26. 15:41:31

@Viszlát és kösz a halakat: Ne magadból indulj ki, vannak, akiket nem fizetnek a kommentelgetésért.

chrisred 2018.12.26. 15:49:29

@midnightcoder2: Gettólakók Európában? Tényleg tömegével vannak. Nyugodtan jöhetnél egy süketnémával is, nekik is elég nagy hátránnyal kell indulniuk. De a másik fele nem igaz, az elitből származóknak tulajdonképpen nincs kézzelfogható előnyük az érvényesülésben a középosztályhoz tartozókhoz képest, utóbbiakra jó példa Zuckerberg, Bezos vagy Ellisson. ők teljesen átlagos családba születtek.

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.26. 16:40:23

@chrisred: pedig sokat javított volna a megítéléseden, ha beismered, hogy csak munkaköri kötelességből irsz ekkora állatságokat és igencsak szégyenkezel miatta de valamiből enni kell adni a gyerekeknek, a kukásoknál meg nincs felvétel.

CSL 2018.12.26. 16:46:27

Az idősek, az előző rendszer kollaboránsai voltak és a mostaninak is!
Persze, itt nem csak orbán felelőssége állapítható meg, hanem a baloldalé, (gyurcsány, mszp) gyurcsány volt az aki a nyílvánvaló felelősség, ellenére sem mondott le, esetleg írt ki, egy új választást, amikor elveszítette a legitimitását és ezzel, egy rossz berögződés magvát vetette el a társadalomban, de az egész működésük, hasonlóan arrogáns volt mint a mostani kurzusnak! Kétségeink sem lehetnek afelől, hogy egy kétharmados törvénykezésben, ugyan így visszaélt volna a hatalmával, de ez senkit sem ment fel a mostani tettei alól!
Orbán egy sokkal nagyobb felhatalmazás birtokában van, mint amire a személyes képességei predesztinálják, egy ekkora felhatalmazás birtokában egy igazán hazaszerető, tehetséges ember, olyan pályára állíthatta volna ezt az országot, ami egy fejlett állammá tehette volna a hazát, ahonnan nem elvándorolnak a fiatalok, hanem ide vándorolnának más eu országok fiatal, képzett lakosai..

Bajszos Szar 2018.12.26. 17:06:29

A PUMPÁT!
HOZZÁTOK A PUMPÁT!
HOZZATOK

csakegyvalaszto 2018.12.26. 19:42:33

@Viszlát és kösz a halakat: "így jár az aki a xxi században teknővájást választ a szakmájának. Lenne valami jelenkornak megfelelő szakmád és máris változna az életed "

Neked nem tanították meg, hogy ne ítélj ismeretlenül és nem ítéltetsz?
Le merném fogadni, hogy rendekkel magasabbak a végzettségeim a tiednél és mellé még több nyelven is beszélek. Ha én vagyok a munkáltatóm akkor hiába kérek fizetésemelést...

midnightcoder2 2018.12.26. 19:44:31

@chrisred: Elég egyértelműen odaírtam, hogy USA. Vagy az szerinted nem polgári társadalom ?
És de, a milliárdos gyerek hatalmas előnnyel indul: ő mindenképp az lesz. Az átlagpolgárból pedig kb millió az egyhez eséllyel. Kb. mint ha azt mondanád, hogy a szabolcsi lumpenproli gyereke is ugyanolyan eséllyel indul mint Fletóé, elvégre a lumpenproli is nyerhet a lottón.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.26. 19:58:09

@felső határ nincs: Miután homleszek már nincsenek itthon, te barom! Az EU második legszegényebb országa vagyunk, persze hogy nem akkorák a különbségek. Tudod mi a Boltzmann eloszlás? Ha a maximuma alacsony értéken van, akkor a felső és alsó tíz százalék különbsége is kicsi.

torró 2018.12.26. 19:58:41

Lehet tippelni ki vitt ki több lóvét az országból!
civilhetes.net/john-christensen-magyarorszagot-kiraboltak-itt-vannak-a-tenyek?fbclid=IwAR2ktS7ZFP3nN-jQKHceNrXAtX3ivAW2flbCYpuE7Mdi0yvEIyxUqJPBRIA
"

1./Magyarországról a nyolcvanas évek óta 242 milliárd dollárnyi magántőkét menekítettek ki
a világ különböző adóparadicsomaiba.
Most akkor ezt forintosítjuk, hogy a nagyságrend még jobban látszódjon: 48, 000, 000, 000, 000, azaz 48 ezer milliárd forintot!!! (200 forintos dollár árfolyamon). (John Christensen, a Tax Justice Network igazgatója. Közgazdász, korábban offshore bankár volt.)
Sajnos hazánk ezzel az eredménnyel a világon a 12. helyen áll a kirabolt országok között. Sokkal korruptabb hírben álló országokat, például Ukrajnát, Törökországot és Kazahsztánt is megelőzzük, ezt egy nemzetközi jelentés állítja.

2./John Christensen anno a Hetek című újságnak elmondta, hogy példátlan, hogy egy ország a teljes államadósságának két és félszeresét külföldre engedje úgy, hogy abból semmiféle bevétele nem származik. A megdöbbentő adatok arra utalnak, hogy az elmúlt 30 év sorozatos külföldi hitelfelvételei és megszorításai jórészt értelmetlenül történtek. Offshore számlákon az államadósság duplája! Ez az államadósság két és félszerese!"
Szóval? De ha nem olvasod végig a cikket akkor nekem ne locsogj össze vissza! Majd utána lehet.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.26. 20:00:25

@Viszlát és kösz a halakat: "Mindennapi orbánozásunkat add meg nekünk ma" - mindennapi Orbán szar ízét a pofádban adja meg neked az Isten!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.26. 20:07:21

@torró: És ezt is olvastad te észlény?
"Jelenleg 73 ilyen állam és önálló adójogi státussal rendelkező tartomány van, amelyek a nulla összegű vagy minimális adókulcsok mellett titoktartást – beazonosíthatatlan tulajdonú, anonim számlákat, alapítványokat és cégeket – kínálnak a külföldiek számára."
Mert így marha hiteles, hogy honnan szedték a számokat.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.26. 20:09:01

@Orbán egy Palpatine: :-)) Nemecsekkénk nagyon művelt, szerinte mi "sűlyedűnk".

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.26. 20:12:19

@MACISAJT1: Azért az Orbánék által 2013-ban 10 éves futamidővel felvett több milliárd dollárt se feledjük 5.6 százalékos kamatra!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.26. 20:13:28

@MACISAJT1: "Az M5-ös és az M6-os autópályák építési költségeit többszörösen fizethetik ki az adófizetők 2031-ig és 2038-ig" - Ezt azért valamivel támaszd alá!

torró 2018.12.26. 20:32:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Csakhogy erről már 10 évvel ezelőtt az Osztrák média is cikkezett. De te higgy amit akarsz. A Princz Gábor ügy amiben 150 milliárdról szólt az hová lett? Az orosz adósság amit a szoci Dunai Imre és fia intézett szintén eltűnt. Az hová lett? Úgy tesztek mintha a baloldal a feddhetetlenség mintaképe lenne!Már 89 előtt lerabolták az ország vagyonának a felét, Utána meg a privatizácivóal a másik felét! Ne mond hogy nem így volt! Azt sem állítom , hogy Orbánék mindent jól csinálnak, De egyenlőre jobban, mint ahogy a Gyurcsányék csinálták.

felső határ nincs 2018.12.26. 21:13:42

@chrisred: "az elitből származóknak tulajdonképpen nincs kézzelfogható előnyük az érvényesülésben a középosztályhoz tartozókhoz képest, utóbbiakra jó példa Zuckerberg, Bezos vagy Ellisson. ők teljesen átlagos családba születtek."

Akarcsak Orban, Meszaros, Szijj stb. Magyarorszag a lehetosegek orszaga.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.12.26. 21:24:19

@torró: "Azt sem állítom , hogy Orbánék mindent jól csinálnak, De egyenlőre jobban, mint ahogy a Gyurcsányék csinálták."

EgyeN(???)lőre és 2010 óta a fideszmaffia kizárólagos szavazói célcsoportja a magadfajta funkcionális analafabéta. A fél ország amelyiknek még volt IQ-ja időközben elmenekült, a születéswek száma 10%-kal alatta van 2010 óta mint elötte bármnikor, ennek az országnak vége. Már csak Bulgária nyomorabb ország a megélhetés szempontjából mint Orbanisztán. De nektek illiebrált fideszkomcsiknak ez fasza eredmény, amit tartani és megbecsülni kell! Idióta orbán birkák!!!

Az EU-ban nálunk csak a bolgárok érzik magukat rosszabbul

A KSH friss, Magyarország 2016 című kiadványából az derül ki, hogy évek óta semmit sem változott, ahogy a magyarok a helyzetüket értékelik – írta meg a hvg.hu.

Az embereket arra kérték, hogy 10-es skálán pontozzák az elégedettségüket, és az átlagos adat 2013 óta nem változott: 6,1 pont. Ennél rosszabb eredményt az EU-ban csak Bulgária ért el.

A legelégedettebbek a fiatalok és a felsőfokú végzettségűek, és minél idősebb valaki, annál rosszabbul érzi magát. A megkérdezettek 15 százaléka csak ritkán vagy soha nem érzi magát boldognak – írja a lap.

Pedig a reálkeresetek 2010 óta 24 százalékkal nőttek. Csakhogy több mint 1,5 millióan élnek a legnagyobb nélkülözésben (ez az EU-ban a 4. legrosszabb adat), és még 1 millió embert fenyeget a szegénység. Főleg a vidékieket, a nagycsaládosokat és az egyedülálló szülőket veszélyezteti a lecsúszás.

felső határ nincs 2018.12.26. 21:30:48

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: nem ertem hogy lehet, hogy a lipsik mind itthon vannak, annak ellenere hogy mindenki elmenekult

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.26. 22:21:24

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: Így van. Azt hozzátenném hogy a reáljövedelem alig nőtt, vagyis a gazdagok gazdagabbak, a szegények szegényebbek lettek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.26. 22:22:59

@torró: " Úgy tesztek mintha a baloldal a feddhetetlenség mintaképe lenne!" - Hol teszünk ilyet? Ne mutogass vissza! Ja és a nagy privatizáció az MDF alatt volt. Privatizációs miniszter - Mádl.

felső határ nincs 2018.12.26. 22:23:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ha a elszegenyedesbol politikai toket lehetne kovacsolni, a baloldalt soha nem lehetett volna elkergetni...:)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.12.26. 22:24:07

@torró: Miért csinálják jobban mint gyurcsányék?

2010
államadósság 78 milliárd euró
manyup 10 milliárd euró
valutatartalék 34 milliárd euró

mérleg -34 milliárd euró

2018
államadósság 91 milliárd euró
manyup 0
valutatartalék 24 milliárd euró
Eximbank adóssága 2 milliárd euró

mérleg -69 milliárd euró

HaCS 2018.12.27. 00:14:14

@torró:

Ha már olyan tanulmányokról írogatsz, amit eredeti formájában már a szerzői is visszavontak, legalább utánanézhetnél a részleteknek.

Mármint az eredeti tanulmányban, nem a hivatkozásra hivatkozó nagymúltú sajtótermékben.
Egyből rájönnél, hogy ez az összeg tartalmazza az országon átáramló tőkét is.
Magyarán azt a lóvét, amit az oroszok/kínaiak/kitudjamégkik rajtunk keresztül juttattak adóparadicsomokba.

Persze te szempontodból ez már nem is csengene olyan jól.

HaCS 2018.12.27. 00:29:18

@felső határ nincs:

Úgy hogy mindenkit lipsinek tartasz, akinek maradt még egy csepp józan esze.