Optimum - Beszéljük csak meg...

Optimum - Beszéljük csak meg...

A Soros-egyetem a soros

...avagy mi újság a CEU-val?

2017. április 07. - hmarci007

Miért pont ez az egyetem? kérdezhetnék sokan - megjegyzem teljesen jogosan. A válasz csak annyi: Soros György. Az az egyetem amely kiváló képzést biztosít az ott tanulóknak és a magyar diploma mellett amerikai diplomát is ad. És ez itt a baj forrása a FIDESZ szerint, bocsánat az Oktatási Hivatal (OH) szerint.

Fontos megjegyezni, hogy egy külföldi egyetemről beszélünk. Így nem adhatna külföldi diplomát, ha az anyaországban nincs képzés, a jelenlegi szabályozás szerint. ,,Nem rendelkeznek programakkreditációval, és közhiteles nyilvántartásba történő adatszolgáltatási kötelezettségüket is elmulasztották. Az pedig konkrét csalás, hogy olyan képzésekkel is foglalkoznak, amelyeket nyilvántartásba sem vettek."- írja az Origo.

20160924csaba-laszlo-intejru-ceu.jpg

(Fotó: Mudra László - Origo)

Most én tennék fel két kérdést. Ez az elmúlt 20 évben nem tűnt fel senkinek? Akkor nem voltak ezek problémák, mikor maga Orbán Viktor tanult Soros-ösztöndíjból? Valószínűleg nem. Itt egyedül a cikk elején is említett milliárdos, Soros György szúrja a szemét a kormánynak. Ő pénzeli a migráns áradatot, a civil szervezeteket (itt főleg a Norvég Civil Támogatási Alapra gondolok), és mindemellett háttérhatalomként működik az Unión belül. A kormány elmondása szerint a CEU-val van a baj, holott mindenki tudja, hogy ez színtiszta politika. Ők hoznak egy törvényt, melyet pár nap leforgása alatt átnyomnak a parlamenten és ha mit ad Isten a CEU pont elbotlik ebben a törvényben található paragrafusokban, akkor az a "véletlen" műve. Gondolom én, mint külső szemlélő. Hisz a kormány terve csak annyi, hogy engedélyhez kötné az EU-n kívüli országok egyetemeinek hazai működését. Mert ez így ,,optimális", hogy a Magyar Narancs szavaival éljek. Ez szűrhető le a sok felesleges szócséplésből, amit Balog Zoltán nyújtott be, mint egy felsőoktatási-törvény tervezetet. 

"A CEU a jelenlegi formájában nem működhet tovább felsőoktatási intézményként, ha elfogadják azt a törvényt, amit benyújtottak ma a magyar parlament elé. (...) Ez a törvény egyetlenegy intézmény ellen irányul. Diszkriminatív. Szíven szúr mindent, amit évtizedek óta csinálunk a CEU-n" – írta a rektor, aki hozzátette, hogy ahol lehet támadni fogják a törvényt. 

A kormány ezzel a törvénnyel ellehetetleníti az oktatási szabadságot, ahogy tette a sajtószabadsággal (lásd Népszabadság). Sajnos kénye kedvükre cselekednek a FIDESZ-KDNP politikusai, akik annyi meggondolatlan rendeletet, törvényt hozták már kormányzásuk 7 éve alatt, hogy ember nincs aki össze tudná őket számolni. Jelenleg nem tehetünk mást csak várunk és majd akkor talán okosabbak lehetünk, mikor Áder János elküldi a törvényt az Alkotmánybíróságnak. Addig is csak annyit mondhatok: ,,Ne írd alá, János!" 

Horváth Marcell

A bejegyzés trackback címe:

https://optimum.blog.hu/api/trackback/id/tr7712407851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lippsi e vagy? 2017.04.08. 22:25:08

Ez kb. a hetvenedik blog, ami ugyanazt a pár lózungot ismételgeti. Anélkül, hogy egy szót is szükségesnek tartana említeni tárgyszerűen arról, mi a törvénymódosítás, és mi a valós következménye. Na meg hogy mik voltak az előzményei, az igazi Lec CEU 2005-ből, ami a protekciózás iskolapéldája volt Magyar Bálint és Gyurcsány idején

Na meg arról sem ártana a jelyszavaknál többet említeni, hogy mi akadályozza az oktatási szabadságot. Betiltották a gender studies-t, a CEU nagy erősségét?

lippsi e vagy? 2017.04.08. 22:27:12

"a kormány terve csak annyi, hogy engedélyhez kötné az EU-n kívüli országok egyetemeinek hazai működését"

Minden egyetem működése mindenhol a világon engedélyhez kötött

Anselmo 2017.04.08. 23:05:14

Fura, hogy világszerte milyen sokan aggódnak a budapesti közgazdász- és gender képzésért. Még az amerikai külügy is. Jó nekünk, hogy ennyien aggódnak értünk :(

Arcade Macho 2017.04.08. 23:34:24

@Anselmo: az a fura, hogy a Soros a migransvalsag soran nem jott kepbe hogy Orban egy megkomponalt esemenysort tol vegig :)))

hiaba na ki kell mondani, hogy a CEUs genderfilozofusoknal meg az MSZP is intelligensebb

lippsi e vagy? 2017.04.08. 23:41:48

@Arcade Macho:
Zorbánban az a zseniális, hogy az ellenségeit tetszés szerint mozgatja. A libsi meg az iszlám terrorista kart karba öntve táncol, csak hogy a kedvében járjanak

Jakab.gipsz 2017.04.08. 23:55:21

Egy jog-államban a kormány törvényekkel szabályoz.
Magyar Bálint eddig tudott falazni a CEU-nak.
Most mi a baj?

Pop40 2017.04.09. 03:19:31

Ideje lenne takarítani kicsit a bloggazdának, nagyon összefújta a fideszes szemetet a szél.
Akik persze 220 nicken köpködik az egyetemeket, persze, alkoholista kocsmatöltelékként nagy élmény ez nekik.

A valóság meg ez, szarházi fideszes söpredék:

m.portfolio.hu/gazdasag/a_vilag_legjobb_fiatal_egyetemei_kozott_a_ceu.5.246979.html

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.09. 08:03:16

"Ez az elmúlt 20 évben nem tűnt fel senkinek? "

Ez értelmetlen kérdés. Most lett meg a politikai akarat a kérdés rendezéséhez. Nem egyszerű dolog egy olyan hatalmas ember, mnt Soros bizniszét megtámadni.

nalazo 2017.04.09. 08:11:11

A hozzászólók azt sem tudják, mi az, hogy egyetem, de el tudják dönteni, hogy szükség van-e rá vagy sem.

bandiras2 2017.04.09. 08:12:28

A Fideszből egyesek azt állítják, hogy a CEU a liberális világ tisztképzője, a CEU és a liberálisok ezzel szemben azt mondják, hogy a Soros-egyetem világszínvonalú képzést és tudományos eredményeket ad Magyarországnak. Úgy döntöttünk, hogy egy objektívabb kép kialakítása érdekében véletlen mintát veszünk a CEU-n készült diplomamunkákból. Mindenki döntse el maga, hogy ezek tudományos dolgozatnak vagy inkább politikai pamfleteknek tűnnek-e.

Íme, a 10 dolgozat:

1. Megfosztás és jövőtlenség: a marxizmus és a queer elmélet találkozási pontjánál

A queer elmélet a gender tanulmányok része és a másság témakörével foglalkozik. A dolgozat többek között Lee Edelman, a queer elmélet kiemelkedő alakjának és Lukács György kommunista filozófusnak a téziseit veti össze.

2. Játék az identitással: tanulmány a budapesti szado-mazo közösségről

A dolgozat a szado-mazót alkalmazók narratíváit elemzi, azon belül is kiemelt figyelmet szentel a játék szerepének.

3. A blaszfémia mint az intézményi kritika eszköze

Ez a történelem tanszéken készült dolgozat esettanulmányokon keresztül mutatja be, hogy az istenkáromlásnak milyen szerepe van a posztszovjet politikai művészetben.

4. Az anya nevében: médiadiskurzus, nacionalista ideológia és a reprodukcióval kapcsolatos politika a posztszocialista Macedóniában

Ez a kutatás feltárja, hogy Macedóniában a média hogyan terjeszti a nacionalista ideológiát a tradicionális nemi szerepeken és a női test tipizálásán keresztül.

5. Lengyel kivételesség: gyűlöletbeszéd-törvények a szupranacionális standardok és a nemzeti politika között

Ez a diplomamunka azt vizsgálja, hogy a gyűlöletbeszédet érintő lengyel törvények szigorúsága miért marad el a nemzetközi standardtól.

6. Létrejönni és létezni: fiatal feminista férfiak tapasztalatai Izlandon

A dolgozat betekintést ad az izlandi feminista férfiak tapasztalataiba és az elméleti háttér alapján bemutatja, hogyan lehet jobban bevonni a férfiakat a nemi egyenlőséget propagáló programokba.

7. A queer elmélet és a Korán: hogyan artikulálják a nem heteroszexuális londoni muszlim férfiak a szexuális narratívájukat

A dolgozat etnográfiai megközelítéssel, interjúkon keresztül mutatja be a londoni homoszexuális muszlim férfiak identitását.

8. Migráció a Földközi-tenger térségében: az embercsempészek mint bűnbakok

A dolgozat szerint noha az illegális bevándorlás évtizedek óta tart, az embercsempészek csak az utóbbi időszakban kaptak nagyobb figyelmet, és ez azért történt mert bűnbaknak kiáltották ki őket.

9. Identitásképzés a magyar migrációs diskurzuson keresztül

A dolgozat azt kívánja bemutatni, hogy a kirekesztő magyar bevándorláspolitika, és a kormány által kialakított ellenségkép, hogyan befolyásolta a magyarok identitását.

10. Antiliberalizmus és antiszemitizmus a dualista Magyarországon

A diplomamunka Kárpátalja térségén keresztül mutatja be a kor magyarországi antiliberalizmusát és antiszemitizmusát.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.04.09. 08:18:00

www.ceu.edu/hu/kee/magyar/szakiranyu

A Közép-európai Egyetem az alábbi területeken kínál szakirányú továbbképzéseket hallgatói számára:

Közgazdasági modellező

Összehasonlító történettudomány

Világpolitika tanulmányok

Nemzetiségi szakember

Összehasonlító politikatudomány

nagyon komoly, fellendülést és mély kutatási témákat hozó képzések ezek kérem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.04.09. 08:29:44

"Ez az elmúlt 20 évben nem tűnt fel senkinek? Akkor nem voltak ezek problémák, mikor maga Orbán Viktor tanult Soros-ösztöndíjból? Valószínűleg nem."

Dehogynem tűnt fel, ezért hozták meg a kivételezést törvényessé tévő eredeti lex CEU-t.

Az, hogy valami 20 éven át a törvény kijátszásával, kivételezés alapján működik, még nem teremt jogalapot arra, hogy továbbra is így működjék.

roxxtar 2017.04.09. 09:07:50

Kurva unalmas, és a pár százalékos szélsőliberókat leszámítva, az ország is leszarja.

Nico 1 2017.04.09. 09:10:35

A sok pofázás helyett intézze el a Soros, hogy a New York-i egyetem tegye meg kihelyezett kurzusának a CEU-t meg szóljon Trump-nak, hogy kössön szerzödést Viktorral, aztán minden probléma meg van oldva. Nemtom miért kell ez a nagy hiszti meg szájtépés. Amúgy van egy sejtésem, hogy a CEU bezáratását Vladimir szabta feltételül a paksi hitelhez, mert nem tetszik neki, hogy itt képzik az ellenzékét. Viki mögöttes támogatás nélkül ilyet nem merne lépni.

Anselmo 2017.04.09. 09:22:19

Azt nem értem, miért akarnak itt maradni a hortista diktatúrában, ha el is mehetnek Bécsbe? Ha igaz mindaz amit rólunk külföldön terjesztenek, akkor bizonyára rettegés és félelem itt minden napjuk. Mégsem akarnak elmenni, sőt, hatalmas cirkuszt rendeznek, hogy maradhassanak. Dicséretes az önzetlenségük, vagy mazochisták.

Pop40 2017.04.09. 09:27:44

@FILTOL:

Hát, a világ tudományos elitjének, pár tucat Nobel-díjasnak, stb stb tetszik.

De persze ha az egyetemet belülről sosem látott, 2 általánost végzett fideszkomcsi söpredéknek nem, akkor magától értetődő, hogy be kell zárni.

Pop40 2017.04.09. 09:31:25

@Nico 1:

Látod elvtárs, ehhez is hülye vagy.

Odaát államok szerződnek erről, nem pedig kormányok. Persze tudom, hogy a gazdádnak böki a csőrét, hogy tövig benyalt Trumpnak, az meg magasról szarik a fejére.
Ez abszolút elégséges és méltányolható ok beszántani Mo egyik nemzetközi hírű egyetemét.

Hiába, a bolsevik söpredék minden korban gyűlölte az oktatást.

flamer 2017.04.09. 09:46:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem lehetne ezt az agyhalott faszságot mellőzni? Kurvára nem játszott ki semmilyen törvényt, nem volt semmilyen kivételezett helyzete és pláne nem volt törvénytelen a működése, ezt a múltkor még Lázár is kénytelen volt elismerni. Viszont tényleg egy kiemelkedő minőségű egyetem.

Most meg kellene magyarázni, hogy mégis milyen társadalmi hasznosságot szolgál az, hogy ha olyan feltételeket támasztunk a további működésével kapcsolatban, amiket nyilvánvalóan nem tud teljesíteni.

erőtlen emberi erőforrás 2017.04.09. 09:48:02

@Nico 1: @Pop40:

Amit a posztoló felhánytorgat: "nem adhatna külföldi diplomát, ha az anyaországban nincs képzés," Ausztriában ugyanez a szabály. Tehát vagy átírják a saját törvényüket (amit kétlek) vagy marad itt a KEE.

Ezt majd valahogy le kell kommunikálni pld. "meghátrált Orrbán mégis maradhat a CEU"

flamer 2017.04.09. 09:48:55

@bandiras2: Ezt a szart minden agyhalott bemásolja? És el is hiszi? És tényleg nem tűnik fel nekik, hogy mondjuk az olyan mondatok, hogy "A CEU csak társadalomtudományi, gazdasági és bölcsészszakokon folytat képzést" ordas nagy hazugság? És az sem, hogy a "véletlen mintavétel" kurvára nem véletlen, hanem direkt rákerestek azokra a kulcsszavakra, amik triggerelik az agyhalott faszokat?

erőtlen emberi erőforrás 2017.04.09. 09:53:11

@flamer:
Egyébként meg semmi köze a CEU-nak Soroshoz, mert egy független tanintézmény. Minden ellenkező állítást független tüntetők milliói fogják visszautasítani szerte a világon

Pop40 2017.04.09. 09:53:19

@flamer:

"Most meg kellene magyarázni"

Ne kérj tőlük lehetetlen dolgokat.

Őket nem erre tartják, hanem arra, hogy visszaböfögjék a vezér aktuális agymenését.

Ha a vezér azt mondta, hogy az egyetem törvénytelenül működik, akkor az egyetemet be kell szántani.
A világ meg majd megtanulja, hogy a magyar nemzeti fideszkomcsikat nem csapja be holmi egyetem, Mo-n csak Mészáros, Tiborcz, Garancsi meg Rogán működik törvényesen :-)

Pop40 2017.04.09. 09:59:10

@erőtlen emberi erőforrás:

Nos, ugyanez a történet valahogy nem zavarta őket, mikor a Vezér saját lábon álló királylánya, meg Áder káder lánya tanult ugyanilyen elven működő egyetemeken Svájcban illetve Angliában. Mert ugye ez világszerte elterjedt dolog, amire most itt a hazaáruló fideszkomcsi söpredéknek habzik a szája.

Szinte röhej, Vitya mennyire hülyének nézi a saját híveit, de ebben speciel teljesen igaza is van.

flamer 2017.04.09. 09:59:50

@erőtlen emberi erőforrás: Igen, az feltűnt, hogy azok, akik soha a CEU táján se jártak, mind bizton állítják, hogy ott személyesen Soros mossa mindenkinek az agyát, aztán meg vannak azok, akik ott tanultak vagy tanítottak és esetleg még az is lehet, hogy pont nem valami társadalomtudományi szakon meg nem nagyon lehet azt mondani rájuk, hogy túlzottan liberális vagy baloldali szellemiséget képviselnek, ők meg egészen más képet festenek.
Tényleg nehéz eldönteni, hogy melyik a hihetőbb :)

hümhüm 2017.04.09. 10:14:09

@flamer: "Kurvára nem játszott ki semmilyen törvényt, nem volt semmilyen kivételezett helyzete"

Hülyegyerek, olvasd el az 1993.évi , felsőoktatásról szóló törvényt (76. és 110. paragrafus), és olvasd el a 2004.évi LXI. törvényt( ez az igazi "lex CEU"), és aztán írj ilyen baromságokat. A CEU igenis kivételezetten kapta meg a magyar akkreditációt, az "egyetem" elnevezés használati jogát más egyetemekhez képest, és 14 éven keresztül kihasználta a 110. paragrafus szövegének nem teljesen egzakt fogalmazását a külföldi egyetem múködését és oklevél kibocsátását illetően.
Most bukta..... kellett a helsinki bizottságnak a bangladesiek ügyében beperelni Magyarországot...

2017.04.09. 10:21:50

@lippsi e vagy?: Protekciózásról pofázol? Mészáros, trafikok, földek, akármik.... Bármi, ami a fideszhez kötehető, az arról szól, hogy lehetetlenítsenek el másokat és hozzanak helyzetbe fideszeseket.
Ha nem Soros pénzéből élne a CEU, akkor Orbánnak eszébe sem jutna baszogatni.
Lehetne sorolni azokaz a fideszes törvényeket évekig, amiket egyetlen emberre szabtak.
Szóval köpj fel és állja alá, idióta. Majd akkor mutogass másokra, ha a kedvenc szektád szentéletű lesz, de amíg a legnagyobb maffia Európában, addig a magadfajta inkább ne pofázzon, mert csak égeti magát.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.04.09. 10:21:59

@Pop40: nem záratnám be, sehol nem írtam ilyet, de ha igen idézd lécci

annyit jeleztem ilyen szakok nélkül félkarú óriás lesz a nemzet...hogy melyik azt hagyjuk :DDD

Hívő hitetlen 2017.04.09. 10:31:05

"Akkor nem voltak ezek problémák, mikor maga Orbán Viktor tanult Soros-ösztöndíjból? " Akkor nem is létezett még a CEU. Ebből látszik, mennyire érdekli a posztert a valóság.

Nagyorrú Barbi 2017.04.09. 10:37:56

@nalazo: Úgy, mint a libsi-bibsi-bolsi elvtársaid, akik a zsindex cikke szerint 18.000-en akarnak ma utcára vonulni, BP legnagyobb tüntijét szervezve. Remélem, ketten azért ott lesznek...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.04.09. 10:41:11

@flamer:

"nem volt semmilyen kivételezett helyzete"

Miért hazudsz? Helyettem már válaszolt @hümhüm:

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.04.09. 10:43:41

@erőtlen emberi erőforrás:

"Tehát vagy átírják a saját törvényüket (amit kétlek) vagy marad itt a KEE. "

Nem fogják átírni, ha Bécsbe megy a CEU, hanem ott is kap felmentést a törvény alól.

Pop40 2017.04.09. 11:05:02

Bizony, ez komoly gond.
Hisz egy nívós egyetem világszerte elismert, piacképes diplomát ad, tehát logikus, hogy a hazaáruló fideszes söpredéknek tönkre kell tenni.

Az ilyesmi csak akkor nem gond, ha a vezér saját lábon álló lánya jár tökugyanilyen elven működő egyetemre Svájcba. :D

Normális embernek fájna, hogy ennyire hülyének nézik, de ti gyakorlatilag erre születtetek.

Pop40 2017.04.09. 11:12:02

@Hívő hitetlen:

Igen. Meg akkor sem létezett a CEU, mikor Vitya saját lábon álló Ráhelje, meg Áder káder lánya tanult Svájcban meg Angliában egy tökugyanilyen elven működő egyetemen.
Persze az nem gond, a hazaáruló magyarellenes fideszes söpredéknek csak az a gond, hogy a CEU Mo jó hírét növeli, és ide hozza az adófizető, szakképzett embereket.
Ez Mo-nak jó, tehát nyilvánvalóan a hazaáruló fideszes söpredéknek rossz.

A poszter persze nagy fába vágta a fejszéjét, egy hülye fideszest meggyőzni arról, hogy hülye, kb lehetetlen vállakozás. Ilyenkor van az, amikor a 2 általánost végzett alkoholista kocsmatöltelék fideszes jobban tudja, mit/hogy képez a CEU, mint a teljes tudományos világ.

kuki123 2017.04.09. 11:12:40

Mi lenne, ha alapítanánk egy pártot

"Takarodjatok a picsába" néven

A szavazó lapon, meg szépen behúznák az X-et az emberek

Amolyan Jeff Jhonson stílusban
www.imdb.com/title/tt0104114/

Pop40 2017.04.09. 11:14:16

@hümhüm:
Lemaradt, neked szólt a 11.05-ös.
Bár az előző, 11.12-es is egy az egyben passzol rád.

Pop40 2017.04.09. 11:20:35

@FILTOL:

Lehet, h te épp nem írtad. Csak a hordád másik 10 tagja 220 nicken, ők viszont igen.

Azt meg bocs, de pont leszarom, neked tetszenek e a témák addig, míg a CEU diplomájára világszerte van kereslet, elismertséget, képzett fiatalokat, és pénzt hoz az országnak.
Majd ha ez nem így lesz, szólj, és akkor majd röhögünk azon, amit oktatnak. Addig viszont a CEU csinálja jól, és a hazaáruló fideszsöpredék az, ami (szokása szerint) ártani akar az országnak.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.09. 11:24:36

A CEU-t nem szabadott volna engedélyezni sem. Megszüntetése indokolt és megkésett. Nem csak a gender studieszal van baj, hanem mindennel, pl. azokkal a hazugságokkal, amiket a nagyképű defacto blog terjeszt.

Pop40 2017.04.09. 11:25:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem csak ott, már számtalan város bejelentkezett a CEU-ra, számtalan országból.

Ja kérem, így van ez olyan országokban, ahol nem egy hazaáruló söpredék kormányoz, mint itt.
A magatokfajta neobolsevik hordákon kívül mindenhol tudják, hogy az ilyen nívós egyetem olyan érték, ami után két kézzel kell kapni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.04.09. 11:27:26

@Pop40:

Egy másik blogba írt kommentemben kifejtettem, hogy Orbán ill. a Fidesz nagy hibát követ el a CEU basztatásával. Mert való igaz, hogy a CEU kivételezett helyzetben van, de nem ilyen rövid határidővel kellene ezt megszüntetni - mármint a kivételezést, nem az egyetemet.. :) Nem azt mondom, hogy ha már 20 évig jó volt így, akkor maradjon ezután is így, de nem lehet annyira sürgős a rendezés, hogy kivételes eljárásban tárgyalja az országgyűlés és a lehető legrövidebb határidőt szabja - még az eredeti tervezetnél is rövidebbet.

Így nagyon kilóg a lóláb, és érveket ad azok kezébe, akik a CEU bezáratásával vádolják a kormányt - joggal vagy jog nélkül, ez most mindegy.

Abba meg nem nagyon akarok belemenni, mennyire értékes az a képzés, amit a CEU ad. Szerintem nem nagyon az, de mivel én alapvetően műszaki érdeklődésű vagyok, nem igazán tudok elfogulatlan véleményt mondani. Arra azért kíváncsi lennék, vajon az USA-ban mire lehet használni egy CEU-diplomát, de az a gyanúm, hogy a szabályos akkreditáció mindenképpen a javára válna.

Pop40 2017.04.09. 11:28:23

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):

Elmondom neked is, hülyegyerek: a CEU nem szűnik meg. Mindössze maximum majd átmegy egy olyan országba, ahol nem a hazaáruló söpredék fajtád kormányoz, és értékelnek egy olyan egyetemet, ami pénzt, szakembereket, és elismertséget hoz az országnak.

Te meg dagaszthatod tovább a lószart a 2 általános végzettségeddel, ahogy eddig.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.04.09. 11:29:03

@Pop40:

"A magatokfajta neobolsevik hordákon kívül"

Nem kellene személyeskedned. Én sem személyeskedem veled. Normális hangnemben is lehet beszélgetni.

Pop40 2017.04.09. 11:31:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Abba meg nem nagyon akarok belemenni, mennyire értékes az a képzés, amit a CEU ad."

Minden képzés annyira értékes, amennyire használni lehet a diplomát, amit ad.

A CEU diplomája világszerte elismert, az ott végzettek 100%-ban helyezkednek el, kb bárhol, ahol akarnak.

Ezek után miről is beszélünk?

Mellesleg az amcsi diploma követelményei (amire hörögtök) sokkal szigorúbbak, mint a magyaré.

Pop40 2017.04.09. 11:35:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Bocs, de van az a hazaárulási szint (és ez az ügy annak a minősített esete) ami után az azt éljenző söpredékkel szemben valóban nem a legfinomabb társasági modoromat használom.

Ha nem vagy érintett benne, (de szigorúan csak akkor) ne vedd magadra.
Aki viszont érintett, annál leszarom, tetszik e neki a hangnem, vagy sem, ez a legkevesebb, amit megérdemel.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.09. 11:36:02

@Pop40: Nem érdekel, hogyan nevezed, megszűnésnek vagy elköltözésnek. Értéktelen szemét képzést nyújt.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.09. 11:42:10

@Pop40: "az ott végzettek 100%-ban helyezkednek el, kb bárhol, ahol akarnak."
akik Putyinról, mint gay-ikonról,
a fogamzásgátlás narratíváiról,
az LGBTQ közösségek stratégiáiról,
a feminista poró-diskurzuról,
a poszt-gay arcokról,
a menstruáció esztétikájáról,
a roma maszkulinitás artikulációjóráól
stb irogatnak diplomamunkákat, azok egy bizonyos nagyon is szűk helyen fognak elhelyezkedni, a társadalom véleményformálói akarnak lenni.

Pop40 2017.04.09. 12:10:37

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):
Te már csak tudod.
Hisz nyilván az összes kocsma-tanszéken végzett fideszes jobban képben van a CEU képzéseit illetően, mint maga a CEU :D

Pop40 2017.04.09. 12:17:14

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):

Bocs, de a frusztrációid nem érdekelnek, majd a pszichiátereddel kielemezgetitek.

A CEU-t illető tény pedig az, hogy olyan képzései vannak, amik elvégzése után a diplomásait mindenhol, MINDENHOL tárt karokkal várják. 100%-ban helyezkednek el, akik ott végeztek, bárhol. Ennyire "nagyon szűk" a kör, ahol várják őket.

Sztem maradjon mindenki a helyén, a CEU az oktatásnál, ti meg a kocsmában.
A CEU se dumál bele, nektek hogy kéne a trágyát lapátolni, ti se dumáljatok bele, hogy képezze a hallgatóit. Pláne addig, míg ezerszer sikeresebbek, mint ti valaha is lesztek.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.09. 12:48:43

@flamer: A CEU oktatóinak nem Soros mossa az agyát; eleve agymosottakat vesznek csak fel oktatónak (addigi publikációikból ez világosan látszik).

Pop40 2017.04.09. 12:52:57

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):

1-2 agymosott tényleg van a CEU-n, pl az a megosztott Nobel-díjas klímakutató, aki elismert tudós létére képes volt leszavazni a hazaáruló fideszmaffiára.... Elismerem, ez az agymosás minősített esete.

De van még remény, a jövőben ilyen őrültséget garantáltan nem fog elkövetni.

flamer 2017.04.09. 13:09:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha helyetted is válaszolt, az azt jelenti, hogy neked sincs semmi fogalmad arról, hogy mit beszélsz. Ő az 1993-as felsőoktatási törvényről beszélt, ehhez képest most a 2011-es van érvényben (ami a 2005-öst váltotta).

És az persze továbbra sem derült ki, hogy a mostani törvényváltoztatás milyen társadalmi hasznot hoz - és valószínűleg nem is fog kiderülni, mert azok, akik tényleg a felsőoktatásban dolgoznak, egy emberként tiltakoznak ellene, a támogatása meg nulla a körükben. Csak olyanok mentegetik, akiknek jól láthatóan fogalmuk sincs arról, hogy mit beszélnek.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.09. 14:10:52

@Pop40: A szervezetét (Éghajlatváltozási kormányközi testület nevű gittegyletet) "tüntették ki" Nobel békedíjjal, ami sokmindent elárul a szervezet hovatartozásáról.

Arcade Macho 2017.04.09. 14:22:14

@Pop40: "Sztem maradjon mindenki a helyén, a CEU az oktatásnál, ti meg a kocsmában.
A CEU se dumál bele, nektek hogy kéne a trágyát lapátolni, ti se dumáljatok bele, hogy képezze a hallgatóit. Pláne addig, míg ezerszer sikeresebbek, mint ti valaha is lesztek."

szerintem te is maradjal a helyeden a genderszakos hulyesegeknel
van a magyar kormanyban szakerto, o majd szepen hoz egy torvenyt, aztan aki kis hazankban tenykedik annak meg be kell tartania, ennyike...
ha tragyalapatolasrol hoz torvenyt akkor azt a tragyalapatolonak, ha meg egy akkreditacios temaban hoz torvenyt, akkor azt meg annak aki abban tenykedik

mondjuk a genderbudikrol sajna meg nincsen a kormanyban szakerto, tehat azt a reszt az "egyeduli szakertoknek" hagyna, nevezetes a CEUnak

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.09. 14:27:13

@Pop40: Jó a kapcsolati tőkéje. Alapítója és elnöke a stockholmi egyetem egyik klimakutatója volt, sokat nem kellett utaznia a dij átvételéért (igaz, azt Oslóban adják át, de akkor se).

Pop40 2017.04.09. 15:03:50

@Arcade Macho:

Hogyne, kis húsom. Szakértő, az aztán van a magyar kúrmányban. A lopás mellett még arról híres a fideszed, a tenger sok szakértőről. Pl mikor Kósa szakértő Lajos szakért a kupakokról.

Tudom, hogy nálatok, magyarellenes hülyéknél zavaróan hat, de a CEU a világ egyik legelismertebb egyeteme.

m.portfolio.hu/gazdasag/a_vilag_legjobb_fiatal_egyetemei_kozott_a_ceu.5.246979.html

A diplomáját világszerte elfogadják, az oktatását pedig a teljes tudományos világ dicséri.

De persze, nyilván majd változtat rajta, mert pár analfabéta fideszes majom azt hallotta a kúrmánya "szakértőitől", hogy ez cúúnya, rossz dolog.

Ásd el magad a trágyahalmod alá, a szakértőiddel együtt, ahelyett, hogy kioktatod a komplett világ tudósgárdáját, meg munkaerőpiacát, te félkegyelmű.

Pop40 2017.04.09. 15:05:28

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):

Változatlanul nem értem, mi is ezzel a gond?
Nem lehet elismert klímakutató, akinek jó a kapcsolati tőkéje? :D

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.09. 15:23:14

@Pop40: Lehet jó klímakutató; bár maga a klímakutatás a tudománytalanságtól és átpolitizáltságtól leginkább átitatott területek közé tartozik. Minden kutatója ugyanazokból a globális adatokból dolgozik, és ezeket értelmezi bombasztikus vagy kevésbé bombasztikus körítéssel. Ne állítsunk be egy megosztott Nobel-békedíjat (aminek egy részét egy soktízezerfős gárdát mozgató intézmény kap) tudományos elismerésként.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.09. 15:31:44

@Pop40: "a CEU a világ egyik legelismertebb egyeteme."
Csakis ennek a bulvárújságnak a nevetséges és elfogadhatatlan értékelési kritériumai alapján.

erőtlen emberi erőforrás 2017.04.09. 15:41:26

@erőtlen emberi erőforrás:
Én még nem hallottam olyat, hogy valaki magáról állította volna, hogy "kurva vagyok". Ilyenkor jobb inkább a környezet véleményét meghallgatni, azok minek tartják az adott nőszemélyt

A Sorostanoda függetlenségéről sem a rektort kell megkérdezni, hiszen mit válaszolna? Hogy én egy bukott libsi politikus vagyok, és ezért kaptam ezt az ejtőernyős állást a libsi Soros haveromtól?

erőtlen emberi erőforrás 2017.04.09. 15:47:20

@Ylim:
Senki nem állítja, hogy Orbán rajong a Sorosért. Akkor meg miért hagyná ki ezt a ziccert?

Ráadásul még növelheti is a népszerűségét. Minden Sorosnak adott saller új szavazókat hoz neki, főleg a Jobbik amúgy is roskadozó táborából

erőtlen emberi erőforrás 2017.04.09. 15:54:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Szerintem nem fog átmenni Bécsbe, de nem is akar. Soros célja a helyi társadalmi rend megváltoztatása, ilyen szempontból pedig Ausztria nem célország. Prágából már elzavarták egyszer, Bukarestben és Belgrádban be se fogadnák, nem beszélve Pozsonyról. Varsóban a mostani kormány csak nagyon határozott amerikai nyomásra engedné, de ez most nincsen

Marad a szájtépés, aztán majd valahogy a maradást is lekommunikálják

Nevesincs városok persze dumálnak ezt-azt, de attól még nem kerülnek fel a világtérképre. Még Soroséra se

nalazo 2017.04.09. 16:59:50

@Nagyorrú Barbi: Értetted saját magadat, vagy ez nem számít?

Pop40 2017.04.09. 17:00:16

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):

Igen, csakis. Meg úgy mellesleg a komplett világ tudományos elitje szerint.

Öö, ha már itt tartunk, a ti verziótokat ki is támasztja alá?
Ja, hogy pont senki? :D

Pop40 2017.04.09. 17:03:14

@erőtlen emberi erőforrás:

Persze, h nem a rektort. Valamelyik analfabéta fideszes majmot kell megkérdezni.

Mert hát ki más is lehetne jobban képben a CEU ügyeiről, mint néhány 2 általánost végzett, egyetemet sose látott, kocsmatöltelék fideszes?:D

flamer 2017.04.09. 17:16:53

@Pop40: Hát a Nobel-díjat azt zsidók osztják zsidóknak, mint az köztudott, ebből következik, hogy Ürge-Vorsatz Diána is zsidó. Aki meg zsidó, az mind az ártatlan magyarok vérét akarja inni.
Tényleg nem értem, hogy ezen mit nem lehet érteni :D

Arcade Macho 2017.04.09. 23:45:29

@Pop40: "A diplomáját világszerte elfogadják, az oktatását pedig a teljes tudományos világ dicséri."

hmm erdekes, en ugy gondoltam hogy a normalis egyetemnek a diplomajat szoktak elfogadni es nem egy foximaxi kepzoet
vagy nem lennek ideologiailag elegge kepzett?

Pop40 2017.04.10. 01:35:42

@Arcade Macho: Nem tudom, ezt beszéld meg a világ komplett munkaerőpiacával, hogy miért épp a CEU diplomáját értékelik olyan sokra.

Arcade Macho 2017.04.10. 10:27:27

@Pop40: azon a vilagrangsoron ~300 mig a BME az ~ 600
ugy hogy eleve egy megszurt emberanyagbol dolgozik, es hogy fizetos maganegyetem
felolem bezarhatjak a CEUt nem lesz nagy veszteseg, osszesen 1200an vannak ott? BMEn a villanykaron es a gepeszen egy evfolyamon vannak annyian, vagy tevednek?
akkor mire fel vered itten a nyalad?
süti beállítások módosítása